AfterGlow Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Redmi Note 4 blir også veldig billig.Xiaomis nye mobil har 10 prosessorkjerner og saftig batteri 1 Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Ikke minst, så får man muligheten til å kjøre MIUI, som etter min mening er det beste Android OS som finnes. 4 Lenke til kommentar
Skrotnes Jan Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Har Note 3 pro, med Snapdragon 650. Kostet 2k. Mye mobil for pengene og omtrent samme specs som Note 4. Lenke til kommentar
ubersloth Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Får man tak i denne med engelsk språk? Antar at den som selges i Kina er på mandarin. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Har Redmi Note 3 Pro jeg også. Etter å ha hatt alt som er av toppmodeller imponerer denne meg mer, egentlig. Det eneste som trekker ned for meg er kameraet. Blir helt klart et kjøp av Redmi Note 4 så snart jeg får mulighet. Får man tak i denne med engelsk språk? Antar at den som selges i Kina er på mandarin. Ja, det er engelsk språk. Man kan også legge inn global rom på denne som de andre, etterhvert vil jeg tro. Samt at det tar som regel ikke lange tiden før xiaomi.eu har en rom med norsk språk osv også. Kjører denne nå på min Note 3 Pro. 2 Lenke til kommentar
Roger K Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Får man tak i denne med engelsk språk? Antar at den som selges i Kina er på mandarin. http://www.aliexpress.com/item/Xiaomi-Redmi-Note-4-Pro-Prime-smartphone-MTK-Helio-X20-Deca-Core-Note4-4G-phone-5/32722811490.html?spm=2114.13010208.99999999.261.lPXwuu Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Er denne samme? Xiaomi Redmi Note 4. Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Får man tak i denne med engelsk språk? Antar at den som selges i Kina er på mandarin. Jeg importerte en Xiaomi Mi Max direkte fra Kina via Aliexpress og den hadde både engelsk og norsk. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg har hatt flere prosessorer fra Mediatek og har blitt skeptisk. Har hatt store problemer med nøyaktig GPS med flere. Hadde senest MT6752 og 6735 og begge har problemer med GPS. Har hørt at dette er ordnet i X10 og oppover.. Venter selv på en Note 3 pro fra Xiaomi. Nærmere 10timers on screen time fristed ekstremt etter å ha hatt mobil med medium batteritid (4timer SOT) og konstant måtte ha med nødlader. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Jeg synes det er litt trist å kalle et produkt for "note" når det ikke har penn. 1 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Noen som vet om et bra sted å kjøpe Xiaomi produkter? Har selv lyst på en MI5. Lenke til kommentar
golagha Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Noen som vet om et bra sted å kjøpe Xiaomi produkter? Har selv lyst på en MI5. Litt gamel tråd, men siden jeg nylig har anskaffet Red Mi Note 2 og har bestilt Redmi Note 4, så kan jeg svare deg på at jeg har bestilt dette fra https://www.fastcardtech.com/ sikkert enkeltmannsforetak, men jeg har bestilt ett titalls telefoner derfra de siste 3-4 årene, uten problemer. Lenke til kommentar
golagha Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Har hatt denne i 1 måned nå. Den beste telefonen jeg har hatt(hadde Xperia Z5 før denne). Ikke verden beste kamera, men jeg forventer heller ikke det av en telefon til kr. 1500,- som etter min mening er like bra som en telefon til kr. 3000-4000. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 (endret) Synd den er har mindre lagringsplass en Xiaomi Mi 5. Sikkert god telefon ja men kina telefoner har ofte begrenset oversatt apper og virker litt uferdig hvis du installer en del apper ut tema. Så vær klar over du kan få en del feilmeldinger programmer som henger etc. Byggkvaliteten er vel ikke veldig god du kan dele mobilen i 2 hvis du prøver. Men da må du ta hardt i. Endret 9. mai 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
golagha Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Synd den er har mindre lagringsplass en Xiaomi Mi 5. Sikkert god telefon ja men kina telefoner har ofte begrenset oversatt apper og virker litt uferdig hvis du installer en del apper ut tema. Så vær klar over du kan få en del feilmeldinger programmer som henger etc. Byggkvaliteten er vel ikke veldig god du kan dele mobilen i 2 hvis du prøver. Men da må du ta hardt i. Som jeg skriver i en tidligere post litt lenger opp, så har jeg handlet "Kina" telefoner i flere år. Jeg har ikke opplevd feilmeldinger hyppigere enn andre telefoner. Jeg kommer faktisk ikke på en eneste en. Har sikkert hatt noen feilmeldinger, men det har som oftest vært knyttet til sikkerhetsmekanismen i MIUI, som nesten fungerer som brannmur(satt på spissen), mye blir blokkert, så må man inn å "åpne". For eksempel så må man tillate "Autostart" på enkelte apper som ikke fungerer eller kommer med varsler. Pop Up varsler kan være deaktivert på programnivå, og må tillates manuelt i app innstillinger. (noe lik iOS hvor man konsekvent på tillate/nekte push varslinger etter hver app installasjon). Når det er sagt, så får man det man betaler for, det gjelder ting du kjøper i Norge, og denne regelen gjelder også utenfor Norges grenser. I mitt tilfellet, hvor jeg har gått til anskaffelse av en Redmi Note 4, etter 1,5 måneders bruk, så har jeg faktisk fått mye mer enn det jeg har betalt for. Uten å ha prøvd, så tviler jeg på at min Redmi Note 4 deler seg i 2 noe lettere enn andre telefoner med samme byggemateriale. Regner med at når vi først skal sammenlikne to telefoner og hvor lett de deler seg i to, så er det en forutsetning at de har noenlunde samme byggemateriale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg