piingu222 Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg trenger litt hjelp av noen med peil på hardware:) Pcen skal primært brukes til gaming, Battlefield 1 og andre nye titler som kommer fremover. Skal bygge maskinen selv, så trenger hjelp til å finne de beste komponentene. Budsjettet er litt flytende, men vil helst ikke overskride 13 tusen. Trenger ikke kabinett (gjenbruk fra nåværende pc) Setter stor pris på all hjelp:) Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Sjekk ut alternativene i denne tråden 1 Lenke til kommentar
piingu222 Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Takk, ikke så kjent her, men det var jo et godt alternativ (12 000,- oppsettet). Sett at jeg fjerner kabinettet, er det noen komponenter jeg burde oppgradere fra det presenterte oppsettet? Jeg er totalt noob på hardware, og skulle også gjerne hatt trådløst nettverkskort i hovedkortet, er det mulig? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Det er mulig, men rimeligere å kjøpe et nettverkskort for ca 500. Installeres enkelt Lenke til kommentar
PatosB300 Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Kanskje gå for dette hovedkortet da? MSI Z170A Tomahawk AC Men prisen blir nesten den samme. Sjekk også at du får den raskeste WiFi-standarden som din ruter støtter (Eg er ikkje heilt oppdatert på WiFi-standarder). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå