Vodkakick Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen som vet om hovedkortene i Shuttle er klargjort for Prescott... Vet at f-eks DigDice er det... Men vil ha shuttle... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen som vet om hovedkortene i Shuttle er klargjort for Prescott...Vet at f-eks DigDice er det... Men vil ha shuttle... DigiDice er ikke klargjort for Prescott, men neste utgave av boksen (hvis den kommer), blir Prescott-kompatibel. Såvidt meg bekjent har ingen av "barebone"-fabrikantene annonsert Prescott-støtte i boksene sine enda, men arrester meg gjerne hvis noen vet noe annet Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg skulle gjerne se den kjøleløsningen som fikk roet ned en prescott i en liten barbone pc. Men dette vil nok Intel fikse, og da blir det nok en barebone kommende ut hvertfall fra shuttle som vil støtte dette. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Mulig at den 875P-baserte modellen til Shuttle støtter Prescott. I informasjonen for de 865G/PE-baserte modellene står det at Prescott ikke er støttet, men man har jo allerede hovedkort på markedet nå med 875P som har Prescott-støtte, f.eks. IC7 Max3 fra Abit. For 875P-modellen står det ikke noe om at Prescott ikke er støttet. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Mulig at den 875P-baserte modellen til Shuttle støtter Prescott. I informasjonen for de 865G/PE-baserte modellene står det at Prescott ikke er støttet, men man har jo allerede hovedkort på markedet nå med 875P som har Prescott-støtte, f.eks. IC7 Max3 fra Abit. For 875P-modellen står det ikke noe om at Prescott ikke er støttet. Trodde at IC7-MAX3 ikke hadde støtte for prescott alikavell. Er det et sted det er bekreftet at den støtter prescott? Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Så nettopp på Hardware.no's test av Soltek QBIC 3401 (25.11.03) Derfra kan jeg sitere følgende: "Og for de som måtte lure: Ja, hovedkortet er klargjort for Prescott, så det er ihvertfall ikke en grunn til å la være å kjøpe den boksen." Så da har i hvert fall èn av barebone produsentene mekka en prescott-kompatibel skoeske... Men er fortsatt nysgjerrig på om Shuttle har det oxo? Vil gjerne vite om folk vet noe om det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå