glittergames Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 – Vi ønsker å skape et godt miljø og gi mestringsfølelse, sier den nye e-sportlæreren.INTERVJU: Slik blir e-sportilbudet ved Garnes videregående skole Lenke til kommentar
Bengen Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Husker "sviken" mest fra tiden i Oxzyn hvor han spilte med dkop, jokke, vertigo og m1kkis der de tre sistnevnte alle har spilt for landslaget i 1.6. Synd det dabbet av etter det, for i rå aim var sviken en av de aller beste i Norge på den tiden, noe som aim_map-konkurransen på TG beviste. 1 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg har begynt å hinte frempå at det går an å studere dataspill på videregående skole, men at det sikkert vil bli mange søkere så han må nok jobbe hardt med leksene om han ønsker å komme inn der :-) 1 Lenke til kommentar
diamondgutthehexd Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Han kan ikke akkurat være league coach om han nettop begynte, bør minst være diamond 1 (top 0,1%) om det skal bli sett på som seriøst. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Han kan ikke akkurat være league coach om han nettop begynte, bør minst være diamond 1 (top 0,1%) om det skal bli sett på som seriøst. Leste du artiklenen? det er ikkje lagt vekt på mekaniskeferdigheter eller la folk komme i mesterklasse. Spesielt på klasser som sikkert er rundt max Gold i nivå uansett. Det er tross alt bare en videregående studie, som mer eller mindre er veldig grunnlegende. 3 Lenke til kommentar
Flow Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hvor var dette da jeg gikk på skolen? Lenke til kommentar
aybih Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Tror nok sviket klarer seg lykke til Lenke til kommentar
inhuman reactions Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 jeg begynte med csg ofor 2 år siden og jeg har et lag med gn1-master og vi skall kansje spille i esl om 5-6 år men jeg leter etter medlemmer, hadde vert topp og gått på denne skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå