[L]337-Zonic Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Bærbare med Pentium 4 Extreme Edition Selskapet Liebermann i USA har nå lansert tre bærbare PCer med støtte for Intels Pentium 4 Extreme Edition prosessor. Liebermann kan blant annet skryte av en bærbar PC med 17” skjerm og kraftig grafikk fra ATI. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg trodde vi hadde kommet frem til at hele Lieberman greia er fake . . Lenke til kommentar
cascades Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 http://plex.us/outbursts/liebermann.html Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hehe, bare svindel altså? Jeg hører snakk om at Whitebox.no skal få inn Athlon 64-M bærbare PC'er snart med bra skjerm og Radeon 9600Pro grafikk, men det står det ikke et ord om her... Eller stemmer det at Barbara.no er så glad i Intel produkter at man poster alt man kommer over av 'nyheter' selv om det viser seg å være det rene sludder? (ref. også nyheten om Prescott bærbare PC'er m.m. ). Jeg etterlyser også en litt mer kritisk artikkel om den etterhvert så utdaterte Centrino-pakken til Intel, men det kan jeg nok bare drømme om Lenke til kommentar
Equinox Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det er ikke så sikkert at lieberman sakene er tullball allikevel, de var i hvertfall til stede på comdex med en stand, og viste frem produktene sine. http://www.theinquirer.net/?article=12830 Kim Ps: før noen kritiserer the inquirer som kilde. så er jeg klar over at de er en geek-tabloid, men jeg ser ingen grunn til å tro at de finner på det de har skrevet om her. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hehe, bare svindel altså? Jeg hører snakk om at Whitebox.no skal få inn Athlon 64-M bærbare PC'er snart med bra skjerm og Radeon 9600Pro grafikk, men det står det ikke et ord om her... Eller stemmer det at Barbara.no er så glad i Intel produkter at man poster alt man kommer over av 'nyheter' selv om det viser seg å være det rene sludder? (ref. også nyheten om Prescott bærbare PC'er m.m. ). Jeg etterlyser også en litt mer kritisk artikkel om den etterhvert så utdaterte Centrino-pakken til Intel, men det kan jeg nok bare drømme om Enig. Men nå må vi ikke glemme hvor fet denne nyheten er. Disse maskinene kommer jo til å ha korteste batterilevetid, minste opplag, høyeste pris og mest hype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå