Fotoskrulla Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Landskap fra Ørskogfjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
lowisoftw Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Wow! Skikkelig flott bilde! Dlott lys i forgrunnen, herlig regnbue, flotte fjell og skyene over dem lignet liksom litt på disse buene i fjellet! 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Det er godt nok flot..der var du heldig med regnbuen må man sige :-) dejligt lys også og gode farver hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Wow! Skikkelig flott bilde! Dlott lys i forgrunnen, herlig regnbue, flotte fjell og skyene over dem lignet liksom litt på disse buene i fjellet! Tusen takk for fin tilbakemelding! Jeg var på rett sted til rett tid. (og så gjelder det å ikke legge igjen kameraet hjemme.. ) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Det er godt nok flot..der var du heldig med regnbuen må man sige :-) dejligt lys også og gode farver hilsen Suss Ja, jeg var heldig med regnbuen Takk for fin kommentar og god helg Suss! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Flott landskap krydret med fargerik regnbue. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Det er godt nok flot..der var du heldig med regnbuen må man sige :-) dejligt lys også og gode farver hilsen SussJa, jeg var heldig med regnbuen Takk for fin kommentar og god helg Suss! Tak I lige måde Helene :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Her har du fått både i 'pose og sekk' - vakkert 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Flott landskap krydret med fargerik regnbue. Mvh Ragnar Her har du fått både i 'pose og sekk' - vakkert Takk skal dere ha Torhild og Ragnar! Det gjelder å være på rett sted til rett tid...og MED fotoapparat! Er spesielt glad jeg hadde kamera med når reven plutselig poserte så fint for meg her en dag Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Ett meget fint landskapsbilde fra fjellheimen. Regnbuen er selvsagt ett stor pluss. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Ett meget fint landskapsbilde fra fjellheimen. Regnbuen er selvsagt ett stor pluss. Mvh. Rolf Uten regnbue ville det nok ikke blitt et bilde vil jeg tro. Takk for kommentar Rolfer'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg