Tullballj Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Jeg kjøpte en liten 4 takts påhengsmotor med 5 hk. Når jeg kjørte motoren for første gang fusket den veldig. Tømte derfor tanken og forgasseren. Fylte på ny bensin og kondens fjerner. Etter det gikk motoren mye bedre, men den går for høyt på tomgang, og den går for fort på minste trinnet på gassen. Følte også at den gikk litt ujevnt i lav hastighet. Når jeg fraktet motoren hjem lå jeg den som anvist på motoren med den ene siden opp, men etter en stund hadde omtrent halve bensin tanken lekket ut i bilen. Det så ut som det lekker fra området rundt forgasseren. Lå merke til at motoren var i gir når jeg løftet den ut, vet ikke om det har noen betydning i forhold til bensin tilførsel? Uansett, hva kan grunnen til lekkasjen være og hvordan får jeg motoren til å gå på rett turtall når jeg ikke gir noe gass? Nå går den som sagt alt for høyt i turtall på laveste. Det er ikke så gøy å frakte en motor som lekker, og det er ikke så kjekt at den går for høyt turtall da man får for stor fart mot land når man skal legge til. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 27. august 2016 Forfatter Del Skrevet 27. august 2016 Bedre nå? http://sendvid.com/wnqk98mv Er dette normalt by the way? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå