laneZ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen negativer med dette ? http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet730.htm Er vell bra til den prisen? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hva er prisen, det står ikke på siden. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Ja, det ser greit ut. Men man får det man betaler for som regel og jeg tror det gjelder nå også. Tror det ville være nesten like greit å invistere i en stillegående vifte som er litt kraftig i stede. Feks den som er testet idag. Men siden det ikke er vist noen tester av dette settet enda har nok ikke så mange noe å tilføye tror jeg.. Er vanskelig å si noe om noe som ikke er blitt testet eller vært på markedet en stund slik at bruker erfaringer kommer med i spillet edit: gikk litt fort i skrivingen. Endret 26. november 2003 av Pritorian Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Prisen er : NOK 1345.00. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Venter til jul jeg : Kan plukke et til 2500 kr. Trenger hjelp av nokken. 2500~ u/porto. Ville gjerne hatt det fra Microplex.no. Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Venter til jul jeg : Kan plukke et til 2500 kr. Trenger hjelp av nokken. 2500~ u/porto. Ville gjerne hatt det fra Microplex.no. Microplex får inn Swieftech vannkjølingskit snart. Koster 2200kr. Alt du trenger, radiator, pumpe, cpublokk, slanger osv. Dessverre er det ikke med noe chipset/GPU. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Trenger til GPU og chipset og! Kommer ikke lenger på GPU uten og trå til med vann. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Da ser det ut som det godt utprøvde WaterChill muligens er et godt alternativ. Men dette er da ikke fra MP men fra NC eller 3dfx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå