CellularDude Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Kjøpte nylig en Garmin Forerunner 630.Er det noen måte å justere vibrasjonsvarselstyrke på? Kan bare finne av/på, men synes vibrasjonen er for svak.Kan heller ikke se at det går an å justere lysstyrken i displayet.Jeg bruker kalenderappen CalenGoo. Denne er en av de ytterst få kalenderapper som kan fortsette å varsle i forhåndsbesteme intervaller, dersom man ikke snoozer alarmen. På de fleste klokker med smartfunksjon varsler klokka med lyd/vibrasjon hver gang appen sender varsler, både Apple Watch, Android Wear-klokker og Garmin Fenix 3. På Forerunner 630 varsles det kun med vibrasjon/lyd første gang.Forerunner 630 er en meget bra klokke, men de tingene jeg har nevnt over trekker ned. Noen som har erfaringer/råd? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. august 2016 Forfatter Del Skrevet 27. august 2016 Har etter hvert funnet ut at vibrasjonsvarsling er svakere enn på f.eks Fenix 3. Det er tydeligvis heller ingen muligheter for å justere lys- og lydnivå. Og at klokka takler gjentatte varsler fra CalenGoo, kan jeg tydeligvis også bare glemme.Har heldigvis handlet i butikk med åpent kjøp-ordning, og klokka skal rett tilbake. Mulig jeg går for en Fenix 3, selv om den ikke har berøringsskjerm (kun betjening via knapper). Hadde i sin tid en slik, som jeg dessverre solgte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå