Gå til innhold

abit ic7-g problemer

M`kululu

Anbefalte innlegg

jeg har akkuratt kjøpt abit ic7-g, corsair pc3200 value ram og p4 2.8ghz cpu.

det første jeg gjorde når jeg fikk dette var å stille inn riktig cpu hastighet og formatere og installere win 2000.

alt virket som om det funket fint, helt til jeg skulle på internett.

jeg la inn telenor adsl programvaren og koblet til, når jeg da prøvde å åpne en side, hang pcen seg, det skjer hver gang jeg prøver å bruke internett, 2 ganger har den til og med restartet når jeg har koblet meg opp.

etter at jeg hadde koblet opp, sjekket jeg adsl tilkoblings egenskapene og der stod det at hastigheten var 28.8kb/s istedenfor 704/kbs.

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er nok ikke virus, scanna den kvelden før jeg fikk de nye delene og formaterte.

den funker i q3 ihvertfall.

men den henger seg når jeg skal åpne internett sider som sagt, på nesten samme punktet hver gang.

det har også skjedd et par ganger at explorer har klikka. pluss at når jeg trykker på en skadet filmfil får jeg en feilmelding og må logge av og på...

Lenke til kommentar

Har du installert patchen som stopper blaster? Uten den er det en ganske stor sansynelighet at du får blaster ivertfall med telenor. Det at du scannet dagen før har vel ingenting å si, du vil jo ikke bli infisert med en gammel installasjon hvis den er oppdatert.

Endret av Dator
Lenke til kommentar
jeg har installert patchen mot msblaster, men jeg har formatert siden da.

men problemene jeg har nå er ikke i nærheten av på være de samme som da jeg hadde msblaster.

jeg hra også prøvd en og en av minnebrikkene i forskjellige spor, til ingen nytte.

Hva med og bare formatere? Eller så kan du reinstalere HK driverne .. eller få nyere.. Flashe bios?

Minnet skal vel *egentlig* ikke fucke det for nette .. Det kan jo være det , vist du sier at explorer/maskina henger seg.. Formater og legg inn OS på nytt først.. GLHF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...