Rolf Kristensen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Smoke on the water Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 De er imponerende svære disse cruiseskipene, men spesielt vakre er de ikke.... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Flott bilde, cruiseskip Rolf Heller lit til høyre God h...elg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Store potetgryter på dette skipet forstår jeg ! Store kolosser av turistskip inn- og ut av Oslofjorden, fint formidlet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 De er imponerende svære disse cruiseskipene, men spesielt vakre er de ikke.... Helt enig ! En kasse med baug og propell Takk for kommentaren Helene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Flott bilde, cruiseskip Rolf Heller lit til høyre God h...elg ! M v h Leif Jeg var klar over at det heller litt mot høyre, men jeg gadd ikke å rette det da fokuset mitt var på røyken fra skorsteinen Takk for kommentaren Leif ! Go hælj ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Store potetgryter på dette skipet forstår jeg ! Store kolosser av turistskip inn- og ut av Oslofjorden, fint formidlet. Mvh Ragnar Jeg har en mistanke om at den røyken nok ikke kommer fra byssa. Så en dokumentar for litt siden om cruise-bransjen, og den var ikke positiv med hensyn til forurensning for å si det mildt. Takk for kommentaren Ragnar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Flott bilde, cruiseskip Rolf Heller lit til høyre God h...elg ! M v h Leif Jeg var klar over at det heller litt mot høyre, men jeg gadd ikke å rette det da fokuset mitt var på røyken fra skorsteinen Takk for kommentaren Leif ! Go hælj ! Mvh. Rolf Den er grei Rolf Go h...elg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg