kloppen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 La merke til at ved å bruke nightshot på sonykamera så kunne jeg se gjennom et plastdeksel på tv'en. Under TV'en min er det et langt plastdeksel som skjuler diverse kontakter og mottaker for fjernkontrollen (ir). Når jeg da filmet denne så vistes den ikke på kameraet. Så bare alt bak. Ganske tøft. Noen som har fått "rønkensyn" på andre områder? Lenke til kommentar
coban Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 godt mulig dette skjer fordi det er noen form for infrarød på bak plasten... eneste forklaringen jeg har. Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Plasten er gjennomsiktig for infrarød fordi mottakeren for ir sitter bak. Skjer det samme på fjernkontrollen. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har lest og hørt at Sony måtte trekke tilbake den første versjonen av Nightshot fordi man kunne se gjennom enkelte klesplagg med funksjonen! Hadde vært fett med et kamera der man kunne se alle damer nakne :-) Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har lest og hørt at Sony måtte trekke tilbake den første versjonen av Nightshot fordi man kunne se gjennom enkelte klesplagg med funksjonen! Hadde vært fett med et kamera der man kunne se alle damer nakne :-) ...som det står om her: http://amob.no/art.php?artikkelid=3768 Lenke til kommentar
coban Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 haha- jævlig fett! tror jeg hadde hatt problemer med å gå rundt med 'boner' 24-7 tho:) Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 haha- jævlig fett! tror jeg hadde hatt problemer med å gå rundt med 'boner' 24-7 tho:) Ja, for det finnes jo ikke tjukke og ekle jenter, det finnes ikke gamle, ekle damer, det finnes faktisk kun fine jenter. Lenke til kommentar
coban Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hvis du noen gang har vært på OMH ved pilestredet- der hvor MI også holder til vil du se en stor grad av veltrente jenter. dessuten så ser jeg ikke på feite og gamle damer- hvis det er greia di så vær så god. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) hvis du noen gang har vært på OMH ved pilestredet- der hvor MI også holder til vil du se en stor grad av veltrente jenter. dessuten så ser jeg ikke på feite og gamle damer- hvis det er greia di så vær så god. Du kan altså blokke ut feite damer, eldre damer osv. fra synet ditt? Mirakuløst. Minner om at du skal som du sier gå med en stiv en i 24 timer i døgnet, 7 timer i uken. I løpet av disse timene kan du umulig unngå å se noe mindre attraktivt. Endret 27. november 2003 av BenSin Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 kan ikke du? Nei. Jeg møter alltid på folk som er mindre fine, både på jobb, på gaten osv. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har lest og hørt at Sony måtte trekke tilbake den første versjonen av Nightshot fordi man kunne se gjennom enkelte klesplagg med funksjonen! Hadde vært fett med et kamera der man kunne se alle damer nakne :-) ...som det står om her: http://amob.no/art.php?artikkelid=3768 Jeg har også hørt at Sony måtte gjøre noen endringer mtp dette. Er det noen som vet hva status rundt det der er? Klarte de å levere en bra NightShot som IKKE filmer gjennom klær? Må innrømme at jeg tror det er best for alle jenter at det er så få slike kameraer på markedet som overhodet mulig, da de fleste gutter er noen perverse svin (Ja, på seg selv kjenner man andre ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Jeg vil påstå du hadde blitt rimelig utstøtt/oppbanka hvis du skulle gå rundt med et videokamera på øyet 24/7 og fokusere på alle de fine damene du gikk forbi. Tror ikke de liker å bli filma når de er ute og går tur med bikkja, eller hur? Så forteller hu til de fine venninnene sine "Det går en pervo nede på torget og filmer og zoomer på alle damene der nede, hold dere unna eller ring politiet ASAP". Endret 7. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 kan ikke du? Nei. Jeg møter alltid på folk som er mindre fine, både på jobb, på gaten osv. Saken er jo at det er gjennom eit kamera da, du går ikkje med eit kamera i trynet heile dagen, men når du møter noko som er verdt å sjå på kan du tilfeldigvis dra frem kameraet. Lenke til kommentar
coban Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ikke ta de svarene mine så veldig seriøst:) (litt usikker på om dere gjorde d faktsik) *cheers* Lenke til kommentar
Enmas Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Leste for en stund siden att man kunne kjøpe til et filter til nigthvision kameraene til sony! Så fikk man "røntgen" kamera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå