Zerpent Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Hei, Vurderer å kjøpe Sony MDR-1A. Ser at Elkjøp har dem men der heter de 1A/B Er dette samme hodetelefoner bare at Elkøp har sitt eget produktnavn på dem? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Kjøp på cdon.com, så får du original modell. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Problemet er at jeg skulle hatt dem i morgen og eneste butikk i nærheten som har dem er Elkjøp. Men er det faktisk en annen modell hos Elkjøp eller bare modellnavnet? Var vel en stund at de hadde egne modellnavn for å unngå den prisgarantien men vet ikke det fortsatt er slik. Sjelden jeg handler hos Elkjøp. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Elkjøp får bl.a ned prisen ved å modifisere produktene. Derfor de får uoriginale modellnavn. Har testet på Elkjøp selv, og modellen var grei nok den. Neppe noe stor forskjell. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Enten så er det 1A eller så er det 1ABT tenker jeg? Hverftall ingen som heter 1A/B eller 1AB http://www.sony.com/electronics/headphones/t/headband-headphones Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Du kan jo ringe Sony og høre. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 B'n står for black. Det er original modell. Elkjøp modifiserer ikke hodetelefoner sånn som vidor sier. Det er bare tull og vass. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Aha, 1A/Black. Makes sense Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Aha, 1A/Black. Makes sense Har de selv. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Tenkte på det med black selv men litt rart at det kun er Elkjøp som bruker det som produktnavn. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 B'n står for black. Det er original modell. Elkjøp modifiserer ikke hodetelefoner sånn som vidor sier. Det er bare tull og vass. Ja, det virker i dette tilfellet som det er fargespesifisering. Vil overraske meg om Elkjøp ikke lengre får modifisert en del av produktene de selger. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Ser nå at Komplett skriver MDR1AB.CE7 som produsentens varenummer og MDR1AS for den sølvfargede. Da stemmer det nok 1 Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Aha, 1A/Black. Makes sense Har de selv. Fornøyd? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Ja. Eg bruker de på skolen og når eg skal reise en plass. De er såklart ikke like gode som Fidelio X2. Men ikke så mye dårligere heller. Spesielt ikke til den prisen Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Kunne tenkt meg å bruke enda mer men et sted må jeg sette grensa Skal brukes på jobb foran pc'n. Regner med jeg blir fornøyd. Går fra noen 16 år gamle Sony hodetelefoner som er on-ear, knirker som fy og putene begynner å gå i oppløsning så det skal bli godt Endret 25. august 2016 av Zerpent Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) De har en ganske markert bass som er litt i overkant for min del, men ellers er de bra. Legger du inn Equalizer APO og vrir litt kan du justere dem perfekt.https://sourceforge.net/projects/equalizerapo/ Endret 10. januar 2017 av vidor Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Det har en ganske markert bass som er litt i overkant for min del, men ellers er de bra. Legger du inn Equalizer APO 0g vrir litt kan du justere dem perfekt.https://sourceforge.net/projects/equalizerapo/ Takk for tipset. Skal sjekke dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå