AfterGlow Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Facebook er i gang med testing av en funksjon som forhåpentligvis ikke blir standard.Snart vil videoene i nyhetsstrømmen på Facebook kanskje spilles av med lyd Lenke til kommentar
T. Henriksen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Skjerp dere Facebook 5 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Skjerp dere Facebook Mener de får "view" på hver film som spilles automatisk... Det meste materialet er også stjålet fra f.eks Youtube sies det. Endret 26. august 2016 av PantZman Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 ryk og reis fjøsbok... 2 Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Blir bare mer og mer uattraktivt å bruke Facebook. Om ikke så lenge må jeg vel vurdere g+ eller annen fandenskap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Har ikke noe å si for meg, for hver gang jeg trykker på en video på Facebook stopper bufringen, så jeg får omtrent 4 sekunder. Og er ikke hele poenget med Facebook at det skal være sosialt? Med alle disse videoene er Facebook det mest antisosiale sosiale mediet jeg (i ny og ne) bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå