Gå til innhold

Stortinget: Hvor går du hvis du mener at dine menneskerettigheter er krenket?

Anbefalte innlegg

Den sentrale aktør som skulle ha kommet oss til unnsetning, later strategisk som om han intet har hørt, forstått eller sett, og fornærmer borgernes intelligens monumentalt samt massakrerer egen integritet ved å henvise til «systemet» – et luftslott som slett ikke eksisterer, siden det er de enkelte saksbehandlere og deres ledere ved hvert kontor som ustraffet tar loven i egne hender, lager seg sine egne regler og terroriserer de bistandstrengenede over en lav sko.

Endret av Krimt3k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, men da tror jeg at du må lese blogginnlegget mitt langt nærmere. Sivilombudet har aldri hjulpet meg, ei heller Statens Helsetilsyn - som direkte har løyet for meg:

Statens Helsetilsyn legger lokk på varsling om alarmerende forhold (Nav Sosial)

Les herunder spesielt følgende linker i posten:

Fylkesmannens lovbrudd (Sivilombudet er nevnt langt nede i posten)

Der har jeg ikke rukket å nedtegne møtet jeg hadde med Sivilombudet i etterkant, hvor jeg la frem flere klager av spektakulære dimensjoner (det er tapet)

Deretter mottok jeg et kort brev der Sivilombudet påstod at han ikke hadde anledning til å gå inn i min sak.

Jeg er begravd av alle såkalte "hjelpeinstanser fordi jeg er en varsler, som - hvis noen av mine vitnesbyrd skulle ha blitt tatt på alvor og publisert offentlig, ville ha avstedkommet en kraftig oppvask i hele Nav-systemets alle ledd hva sosialtjenesten angår, og det skal ikke de fagforeningsbeskyttede utskuddene som innehar en stilltiende avtale med Pressen ha noe av.

Les underbygging i denne posten (utdrag): For litt mer enn tredve sølvpenger…

«Et gjennomgående trekk i norsk mediekritikk er at redaktører og journalister later som de ikke har hørt kritikken. Det lønner seg (...)

Fristelsen var og er stor til å vise fram den kritikken det er lett å svare på, den som ikke rokker for sterkt ved selvbildet og merkenavnet og den som kommer fra kilder og maktpersoner man ønsker et langsiktig forhold til.» (...)

Sigvald Sveinbjørnsson – kommentator i Bergens Tidende opplevde at han hadde en god dialog med NAV helt til han publiserte noe som satte NAV i et dårlig lys og relasjonen endret seg:

«Etter at jeg publiserte den saken, så gikk informasjonsavdelingen i NAV fra å være samarbeidsvillige og hyggelige til å bli mer vrange og vanskelige, sier Sveinbjørnsson, som har lignende erfaringer fra andre offentlige etater» (sitater slutt)

Les også om annen person som har sendt "et tyvetalls henvendelser" til Sivilombudsmanen - uten at det hjalp ham:

Professor Jan Fridthjof Bernts ignoranse

Endret av Krimt3k
Lenke til kommentar

Eller menneskerettighetsdomstolen.

Eller rett og slett en advokat som har peiling på slike ting.

Edit: Og en webdesigner... Wow...

Ja jeg er slett ikke god på data, men jeg håper at du allikevel klarer å lese teksten. Den tror jeg at står i normalt format? ...

Lenke til kommentar

Teksten er grei. Formatteringen ser ut som den er gjort av en 7-åring som bruker word for første gang. Og du bruker ikke word en gang.

Par tips: 

• Det er ikke nødvendig å bruke alle funksjonene forumet har! 
  • Hvis du markerer all tekst blir effekten som om du ikke markerer noe tekst. Less is more.
  • Fjern alle hr-elementene fra nettsiden din. Du bruker den feil, og det er et element som ble oppfunnet på 90-tallet og har utspilt sin folle.
Lenke til kommentar

Teksten er grei. Formatteringen ser ut som den er gjort av en 7-åring som bruker word for første gang. Og du bruker ikke word en gang.

Par tips: 

• Det er ikke nødvendig å bruke alle funksjonene forumet har! 
  • Hvis du markerer all tekst blir effekten som om du ikke markerer noe tekst. Less is more.
  • Fjern alle hr-elementene fra nettsiden din. Du bruker den feil, og det er et element som ble oppfunnet på 90-tallet og har utspilt sin folle.

Jeg vet ikke hva hr-elementer er...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det virker ikke som om du er seriøs siden du åpenbart ikke ønsker å lese og kommentere budskapet, men henge deg opp i uvesentlige detaljer.

Om du virkelig ønsker fokus på saken din, kan du vel bare poste hele bloggposten inn her? Hvorfor vil du ha folk inn på siden din? En side som det allerede er påpekt er tilnærmet uleselig. Hvor skrev du ditt innlegg opprinnelig? Word, eller OpenOffice?

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...