swanky Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hei, jeg har nettopp vært innom CDon.com og funnet en del spill jeg har vært på jakt etter, men så var det dette med moms da... De skriver på nettsiden sin at "Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms." Men sender de ikke varene fra Sverige da? Og da skal vel dette legges til. Noen som har erfaringer? swanky Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har bestilt mange filmer fra Dvdon.com, og aldri blitt belastet noe som helst form for ekstra avgifter. Får jo til og med de fleste pakkene uten frakt, så jeg tror ikke du har noe å fykte Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Da du bestiller så får du en pris på vare. eks 189,- som varen koster.... da har du bare 29,- i frakt uansett hva du bestiller.... den prisen som er oppgitt på varen gjelder. + 29 kr i frakt. Har aldri fått noen ekstra avgifter. Cdon.com og Dvdon.com er veldig seriøst. Har handlet der i fra mange ganger og ikke noe problemer. Bra knudeservice er det også. Anbefalt og handle der! Endret 26. november 2003 av Leffy Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 De har et mellomlager i oslo og sender derfor ikke direkte fra sverige. Avsender på fakturaen har postnummer 0061 oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå