Qwseyvnd Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hallo! Hvordan ser en boxed vifte fra intel 2.8 ghz pc800 ut? Hos min maskin ser den identisk som jeg hadde 2.4 ghz pc533. Jeg får 55-56'c full load, for mye? Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hallo!Hvordan ser en boxed vifte fra intel 2.8 ghz pc800 ut? Hos min maskin ser den identisk som jeg hadde 2.4 ghz pc533. Jeg får 55-56'c full load, for mye? Dette fikk jeg også. Så kjøpte jeg vannkjøling.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hallo!Hvordan ser en boxed vifte fra intel 2.8 ghz pc800 ut? Hos min maskin ser den identisk som jeg hadde 2.4 ghz pc533. Jeg får 55-56'c full load, for mye? Hva har du av kabinettvifter, og hvilket kabinett har du? Har du ny BIOS? Mulig at denne gir feil informasjon, vet du... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hallo!Hvordan ser en boxed vifte fra intel 2.8 ghz pc800 ut? Hos min maskin ser den identisk som jeg hadde 2.4 ghz pc533. Jeg får 55-56'c full load, for mye? Aner dessverre ikke hvordan vifta ser ut, men skulle regne med at den ikke kjøler ned noe særlig mer enn det du har fra før. 55-56'C er ikke for mye ved full load - sjelden du oppnår den belastningen over tid skulle jeg tro... Mye kommer jo an på kabinettkjølingen da - hjelper lite med super CPU-vifte dersom det ikke er tilgjengelighet på kaldluft eller at den varme luften fortsetter å sirkulere inne i kabinettet. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Min var på 49 idle og 56 load (på 2.6 da) Så det er vell vanlig temp med boxed. Hvis pcen din ikke er ustabil etc så går det vell fint. Men du burde vell vurdere en ny vifte Men som sagt det kan være dårlig luft sirkulasjon i kabinettet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå