Fotoskrulla Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Mikkel helt på jordet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Hvor er den bare kær..ser næste ud som om at den bruger sin store flotte hale som hovedpude :-D 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Hvor er den bare kær..ser næste ud som om at den bruger sin store flotte hale som hovedpude :-D Ja, den lå som en katt eller hund ute på et jorde på denne måten. Riktig flott å se! : Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Bra bilde dette Helene. Ikke så ofte vi ser rev i denne posituren, liggende med halen som pute. Ut fra de to utlagte bildene kan vi se at reven har et vaktsomt blikk på omgivelsene. Dette med å finne fokus når andre nærliggende objekter forstyrrer er ikke like enkelt med autofokus innstilling. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Bra bilde dette Helene. Ikke så ofte vi ser rev i denne posituren, liggende med halen som pute. Ut fra de to utlagte bildene kan vi se at reven har et vaktsomt blikk på omgivelsene. Dette med å finne fokus når andre nærliggende objekter forstyrrer er ikke like enkelt med autofokus innstilling. Mvh Ragnar Det var bare disse to bildene jeg rakk å ta. Vi måtte stoppe på vegen der det er smal veg med en kjørebane + bakketopp + biler som stresset i begge retninger. Men den var utrolig fin der den lå med halen under snuten da! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Dette var jo helt topp etter mitt syn :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Dette var jo helt topp etter mitt syn :-) Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Tror du skal være fornøyd her med de omstendigheter du beskriver. Holder en knapp eller tre på V2. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Tror du skal være fornøyd her med de omstendigheter du beskriver. Holder en knapp eller tre på V2. Roar Det var meningen at V2 skulle vært V1, men jeg tok feil i farta.. Den er best med blikket på reven rett i fotografen. Ellers er jeg fornøyd omstendighetene tatt i betraktning. (Foreldre som skal kjøre ungene sine på fotballtrening eier ikke tålmodighet med en treig fotograf) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Nydelig, Helene! Og fantastisk minne for livet ditt av det skjønne dyret! 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Synes det ble veldig fine "snapshot" bilder, spesielt V2. Det er slett ikke hverdagskost og komme over MIkkel i en så avslappet positur Bra jobba ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Nydelig, Helene! Og fantastisk minne for livet ditt av det skjønne dyret! Takk skal du ha Gro! En sånn sjanse kommer ikke ofte. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Synes det ble veldig fine "snapshot" bilder, spesielt V2. Det er slett ikke hverdagskost og komme over MIkkel i en så avslappet positur Bra jobba ! Mvh. Rolf Takk skal du ha Rolf! Jeg ble litt ivrig og litt forundret når jeg så reven liggende på denne måten. Første tanke var jo om den var påkjørt og skadet, men det så virkelig ikke sånn ut, den så helt avslappet og fin ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg