GroKoDilla Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Ørtenogførtiende bi-produkt... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Her var'e gult gett. Skarpt og detaljert også for den saks skyld. Ingen nødvendighet, men min nysgjerrighet fikk meg til å scrolle opp så de to gulgrønne kulen ute på høyrevingen forsvant og bildet ble enda mer panorama. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Her var'e gult gett. Skarpt og detaljert også for den saks skyld. Ingen nødvendighet, men min nysgjerrighet fikk meg til å scrolle opp så de to gulgrønne kulen ute på høyrevingen forsvant og bildet ble enda mer panorama. Roar Tusen takk for at du gidder å komme med konstruktiv tilbakemelding Roar! Det setter jeg stor pris på! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Veldig gult og fint. Scrolla opp slik Roar foreslår og ikke sikkert det var så dumt med kutt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg