shagg0r Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hei, jeg har installert php på iis 5. Nesten alle funksjoner funker utenom å skrive og lese fra filer. Hva kan være feilen? I iis manager har jeg krysset av på alle tilgangene. Så det skulle ikke være problemet. Har både prøvd med selvlagde script og script fra seriøse php sider. Men ingenting funker når det kommer til å lese og skrive fra filer. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Må vel ikke chmode filene jeg skal bruke? Isåfall hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hvilkene feilmeldinger får du? Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 jeg har ikke det her. men det står noe slikt som access denied in line x osv. men når jeg sjekker den linjen der det står at access is denied så ser den helt fin ut. Lenke til kommentar
pumpy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tror du må gi lese/skrive tillatelser til internett-gjestekontoen på mappen hvor filen skal opprettes. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tror du må gi lese/skrive tillatelser til internett-gjestekontoen på mappen hvor filen skal opprettes. jeps. hvis du får feilmelding om 'acces denied' eller lignende er det nok noe med rettigheter til filen Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 ok jeg skal prøve det takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå