Bjerknez Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Finnes det noe sted i data seksjonen hvor man kan lage en egen "blogg" hvor man kommer med erfaringer etc. angående det som skjer på pc fronten? Eller er det kun "support" dette forumet er til for? Altså ikke noe spesielt prosjekt jeg har. Tenker mest på en vanlig pjattetråd rundt data som i utgangspunktet er "min" men som andre også kan delta i. Endret 24. august 2016 av Bjerknez Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Hei, forumet er ikke bare for support. Det er fullt mulig å opprette en egen tråd for egne erfaringer eller tanker. Vi har allerede flere samletråder, og det er fint hvis tråden spesifiseres litt - i dette tilfellet en litt personlig vinkling - slik at vi ikke får flere like tråder. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Hvor er det jeg evt. bør opprette en slik tråd/"blogg" når det kommer til data relatert innhold? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Det avhenger gjerne litt av hva du ønsker å spisse diskusjonen rundt. Vi har kategorier for brukerbidrag, men i dette tilfellet høres gjerne "Annet om maskinvare" aktuelt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg