Togo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Blitzkrieg er absolutt det beste RTS på markedet, absolutt. Men en må like strategi (ordentlig strategi that is) for å like det. C&C Generals er også et meget bra rts hvis en ser mer i bygge-base sjangeren. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Av spillene som til nå er foreslått står det mellom Blietzkrieg og Commandos..... Har ikke spilt noen av dem, lurer litt på om noen av dem kan spilles online? Hvilket av dem anbefaler dere? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvis du vil ha et spill hvor alt må planlegges til minste detalj og være veldig strategisk, vil jeg anbefale Medieval: Total War eller Praetorians. Begge er bra spill! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Av spillene som til nå er foreslått står det mellom Blietzkrieg og Commandos.....Har ikke spilt noen av dem, lurer litt på om noen av dem kan spilles online? Hvilket av dem anbefaler dere? Begge kan spilles online. Jeg anbefaler begge, jeg. Du gjør et godt kjøp av begge Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Nå maser jeg igjen, men fant ut at sudden-strike 2 så morsomt ut....... Men som sagt, har ikke spilt commandos, SS2 eller Blitzkrieg........ Fortsatt noen av dem å anbefale før de to andre? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nå maser jeg igjen, men fant ut at sudden-strike 2 så morsomt ut....... Men som sagt, har ikke spilt commandos, SS2 eller Blitzkrieg........ Fortsatt noen av dem å anbefale før de to andre? Kjøp heller Blitzkrieg, da dette er akkurat det samme, men mye bedre enn SS2. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Testa nettop Empires Dawn of the modern world . Ligner litt på empire earth. Men syntes det var bra underholdene. Her er noen screens. http://eurogamer.net/article.php?article_id=4409 Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Nå maser jeg igjen, men fant ut at sudden-strike 2 så morsomt ut....... Men som sagt, har ikke spilt commandos, SS2 eller Blitzkrieg........ Fortsatt noen av dem å anbefale før de to andre? Kjøp heller Blitzkrieg, da dette er akkurat det samme, men mye bedre enn SS2. Bedre i hvilken forstand da? Så at gamer.no hadde slaktet SS2 foressten......... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Starcraft + Broodwar .. har spilt det i tre uker nå, og er langt ifra lei. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det spellforce-greiene så kult ut, men det var som sagt en vanvittig Warcraft-ripoff. Warcraft/Warlords: Battlecry vil jeg si. Kan jo prøve å laste ned en demo og teste det, for sånne spill er veldig gøyale hvis de er bra gjennomført og godt varierte. Lenke til kommentar
JCH6 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Spellforce er nå på billigsalg på www.play.com! John Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nettopp fått meg C&C : Generals og jeg kan ikke annet enn å anbefale det. Rise of Nations er også tøft selv om jeg bare har prøvd demoen da Finner den på www.microsoft.com/games/riseofnations Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Rise of Nations anbefalles sterk fra denne kanten iallfall En stund siden jeg har spillt det, nå, men har hatt mange timer moro m det! Drit kult i MP!! Men det har også en SP-kampanje som er vært endel spill forsøk på diverse vansklighets grader! Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Warlords Battlecry er et spill som kan være aktuelt. Er veldig nybegynnervennlig, samtidig som det er artig og har god varighet. Lenke til kommentar
banzay Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Nå maser jeg igjen, men fant ut at sudden-strike 2 så morsomt ut....... Men som sagt, har ikke spilt commandos, SS2 eller Blitzkrieg........ Fortsatt noen av dem å anbefale før de to andre? Kjøp heller Blitzkrieg, da dette er akkurat det samme, men mye bedre enn SS2. Bedre i hvilken forstand da? Så at gamer.no hadde slaktet SS2 foressten......... Sudden Strike 2 er jo bedre en blitzkrieg. SS2 fikk også veldig bra omtaler. Jeg har det sjæl og ambefaler det! Du får det forresten for 100 kr på spiderman Endret 26. desember 2003 av banzay Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Empire Earth Medieval: Total War Civilization Lenke til kommentar
hhhmmm Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Empire Earth og Medieval Total War er begge gode alternativer. For turnbasert strategi kan Galactic Civilizations være verd å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå