Fjelljenta85 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Hva er forskjellen på disse? Bestilte plus versjon den 06.08 nettbutikken har sakt leveringstid15.08 så 24.08 men nå står det bare ubekrefta leveringstid å jeg kan i grunn ikke vente lenger. Skrev et tidligere innlegg også om samsung neo. Må i grunn bare velge noe annet da jeg ikke kan vente stort lenger. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Så vidt jeg vet så har bare plussmodellen fingersensor. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 pluss modellen har langt bedre kamera, spesielt i dårlig lys og fingeravtrykksleser. Ellers er de like. Lenke til kommentar
Fjelljenta85 Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Når ingen av disse modellene kommer på lager, har venten siden 06.08 men dem utsetter leveringstiden hele tiden. Hva er et fullgodt alternativ? Har sett på samsung s5 neo? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Når ingen av disse modellene kommer på lager, har venten siden 06.08 men dem utsetter leveringstiden hele tiden. Hva er et fullgodt alternativ? Har sett på samsung s5 neo? Denne? https://www.prisguide.no/produkt/huawei-honor-5x-248957?utm_campaign=export-products-offers&utm_source=tek.no&utm_medium=referral&utm_term=diskusjon.no Lenke til kommentar
Fjelljenta85 Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Har hatt huawei 7, men lite imponert så solgte den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå