Arodem Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Nå har det dukket opp en video av oppussingsprosjektet.Rare ville pusse opp GoldenEye 007 til Xbox 360, men prosjektet fikk ikke leve Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Helt fantastisk! Musikken ga meg frysninger. Bare så synd det aldri på kom ut på xbox360 den gangen, hender jeg spiller Perfect Dark nå og da. Husker første gang jeg så Goldeneye i min "lokale" spillsjappe i Trondheim(Ram og Rom), jeg ble helt satt ut av at det ble kulehull i veggene 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Veldig synd det ikke ble noe av ja. Kjente minnene strømmet på underveis der, herlig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Helt fantastisk! Musikken ga meg frysninger. Bare så synd det aldri på kom ut på xbox360 den gangen, hender jeg spiller Perfect Dark nå og da. Husker første gang jeg så Goldeneye i min "lokale" spillsjappe i Trondheim(Ram og Rom), jeg ble helt satt ut av at det ble kulehull i veggene Ram og Rom....mimre Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Når en såg første gameplayet tenkte jeg egentlig med meg selv at det ikke var så mye bedre grafikk, den holdningen hadde jeg til de viste et kjapt klipp tilbake til originalspillet . Merkelig hvordan en husker ting til å være langt bedre enn det var gitt. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Prøv å sette deg ned med spillet og håndkontrollen For en komedie det ble når vi koblet dette opp med 4 kontrollere og skulle spille split-screen i 2008 ca. Aldri sett så mye gulv og tak på samme tid i ett spill på lenge ? Var tydelig at det var en stund siden noen av oss hadde hatt sin siste match for å sin det sånn. Endret 24. august 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Pfft, vi har da GoldenEye Source Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Pfft, vi har da GoldenEye Source Som andre har nevnt, det er ikke Goldeneye, det er Half Life 2 death match med modeler og våpen fra goldeneye Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Pfft, vi har da GoldenEye Source https://www.youtube.com/watch?v=-E4XtdEnWx4 Som andre har nevnt, det er ikke Goldeneye, det er Half Life 2 death match med modeler og våpen fra goldeneye Meh, det er jo samme mekaniker i spillet. Det er som å si (CryEngine) Star Citizen er Crysis med modeler og våpen fra Wing Commander. Eller (Frostbite) Need for Speed er Battlefield med biler fra andre Need for Speed spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Nei det er ikke det. Source er kun online og ingen enspiller del. Så det blir ikke sammeblignbart i grunn. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Pfft, vi har da GoldenEye Source https://www.youtube.com/watch?v=-E4XtdEnWx4 Som andre har nevnt, det er ikke Goldeneye, det er Half Life 2 death match med modeler og våpen fra goldeneye Det er mye mer Goldeneye enn hva Eurocom og Activision spydde ut i 2010 ivertfall. Goldeneye Source er i det minste ett godt forsøk på og gjennopplive en klassiker. Et gratis spill som er mye bedre enn ett man må betale for? Ja takk! Lenke til kommentar
WickedSoulSalsa Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Litt rart å drepe det oppusnings prosjektet.. Det Goldeneye på wii var dårlig. Ohmy.. Er ikke goldeneye utatt noen gå steder som liksom ser kjent ut. Vel håper nintendo lanserer det til NX som ett retrogasme! Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) https://youtu.be/RRRuhviJGMQ?t=384Slike bugs liker jeg. ^^ Men dem kunne ihvertfall ha latt 006 i det minste ligne på Sean Bean. :| Endret 17. november 2016 av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå