Gå til innhold

Hvordan overbevise foreldre om å få katt når du har tre hunder og to marsvin fra før?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo hende foreldrene dine har gode grunner for å nekte deg å ha katt. Og vi vet ikke noe særlig om deg og din situasjon. Men la meg nå glemme all slik snusfornuft og svare på akkurat det du spør om:

 

Ta med katten hjem og sett den på fanget til foreldrene dine.

Endret av LangtGjesp
Lenke til kommentar

En katt kan fint leve i 15+ år. Jeg skjønner godt at foreldrene dine ikke vil ha katt.

 

Sier du ja til denne katteungen for å redde den vil de samme folka få et nytt kull kattunger over nyttår og komme med samme trusler da for å bli kvitt dem. Ikke støtt private som får blandingskatter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei

Jeg ønsker meg katt! Veldig. Men foreldrene mine vil ikke gi meg lov til å få det. Det er en kattunge som gis bort nå og jeg ønsker meg det helt sykt! Hva skal jeg si for å få de til å ombestemme seg?

 

Hvor gammel er du? Er hundene kattereine? Hvem er det som tar hovedansvaret for dyra dere allerede har?

 

Jeg vil si du allerede er heldig som får lov til å vokse opp med såpass mange dyr rundt deg. Det er mye arbeid og ansvar med dyr og du må tenke på at foreldrene dine sannsynligvis har hendene fulle allerede med hunder, barn, jobb og hverandre.

 

Jeg skulle gjerne tatt imot alle dyr som trengte det men jeg har ikke tid til å ta meg av dem.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke syns det er nok med tre hunder og to marsvin så tilbringer du ikke nok tid med dem allerede, og du vil ha en katt i tillegg? Det kommer til å bli foreldrene dine sitt ansvar, det vet du.

 

Edit: Selv klarer jeg å takle tre katter, en hamster og en hund (pluss en til, som er på besøk nå), men jeg er voksen og bor for meg selv og tar vare på dem selv.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...