Roar Kneppen Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 From an old Man's Sandbox 1502 = Blacbird/Bluebird Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Vet ikke om dette er det samme som blackbird eller svarttrost. Ser ut til å være festet til et lerret i din utgave. Bildet ditt vekker nysgjerrigheten min med den knall blå bakgrunn. Posituren på fuglen er fin med utbredte vinger og utbredt hale. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Bilde eller maleri , ja det er vel mere enn kunstner du er Roar. Flotte farver. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Interessant bilde som vanlig ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Vet ikke om dette er det samme som blackbird eller svarttrost. Ser ut til å være festet til et lerret i din utgave. Bildet ditt vekker nysgjerrigheten min med den knall blå bakgrunn. Posituren på fuglen er fin med utbredte vinger og utbredt hale. Mvh Ragnar Her var det nok bare farger jeg tenkte da jeg la til de to siste ordene med skråstrek mellom. Fuglen er ei svartglent som faktisk har kløftet stjert fra mange mange år tilbake i Goa og faktisk tidligere manipulert så jeg videreutviklet en gammel manipulasjon og mener selv den ble bedre om enn kanskje noe mørk, men synes den mistet noe da jeg lyste opp. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg