Gå til innhold

Hagan - Christian Skredsvik's kunstnerhjem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie med medfølgende opplysende tekst til.

Synes v3 ble veldig bra med lyset utenfra som treffer bordet .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
  Rolf Kristensen skrev (På 24.8.2016 den 19.03):

En fin og interessant serie dette Ragnar. Har lenge hatt lyst til å ta en tur hit, men så langt har det bare ikke blitt noe, men kanskje nå. Takk for påminnelsen :)

Mvh. Rolf

Du må nok ta deg en tur dit Rolf. Takk for kommentar !

Skj

Lenke til kommentar
  Alec Ask skrev (På 24.8.2016 den 21.32):

Flott billedserie med medfølgende opplysende tekst til.

Synes v3 ble veldig bra med lyset utenfra som treffer bordet .

Mvh

Alec

Takker for kommentar. Innebilder med lys fra vindu kan bli gode bilder. Den lille utfordring er å finne balansen mellom ly/skygge og å unngå utbrenthet i de lyseste partier.

Skj

Lenke til kommentar
  Roar Kneppen skrev (På 25.8.2016 den 9.30):

Dokumterende serie der jeg ser at jeg ikke er aleine om å velge V3.

Roar

Takker for kommentar Roar. Har selv en liten kommentar til V1 der rekkverket nærmest går inn i hjørnene i nedkant av bildet. Gjorde dette bevisst for å skape linjer som smalner innover i bildet med utgangspunkt i hvert av hjørnene. Synes jeg fikk størst dybde i bildet på denne måten. Vet at du (og for så vidt også jeg etter hvert) vanligvis ikke synes dette er heldig.

Om du skulle ha noen spesiell formening om det i dette tilfellet kan du jo gi en tilbakemelding.

Skj

Lenke til kommentar
  sussss skrev (På 26.8.2016 den 11.50):

Det var lige ved siden af vi havde lejet en hytte i sommers..men vi var ikke inde og se udstilling der var lukket da vi kørte der hen ..ser flot ud ..hilsen Suss

Takk for kommentaren Suss. I sommersesongen er stedet åpent all dager unntatt mandag. Utenom sesongen åpent bare lørdag og søndag.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...