bayerische Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Hva sparer en mest på i Sverige, og hvor? Det er pant på drikkevarene i Sverige, så her "mister" en noen kroner. Bor på Vestlandet, så er ikke lille svippturen for pant. Snusen er vel egentlig ganske dyr å handle på de "norske" senterene rett over grensa. Capri-sonnen er relativt billig der, og et must for min del. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Godteri, tobakk, alkohol, kjøttprodukter, kosttilskudd er bare noen typiske ting som er billigere. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 At snusen er "ganske dyr" er vel å ta i. Det er fortsatt halv pris iforhold til hva den koster i norge. Jeg pleier å handle: - snus - karbonade kjøttdeig - kyllingfilet -brus og annet smått jeg kommer over, som f.eks dopapir og eller pålegg som kan fryses. 1 Lenke til kommentar
bayerische Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Selvsagt er ikke prisen på snus dyr i den forstand. Slik jeg mente det, og slik jeg har erfart, er at det er billigere når en kommer litt lenger inn i Sverige, og gjerne ikke på de store senterene rettet mot nordmenn som tar svippturen over. Beklager hvis jeg forklarte meg litt dårlig der. Er det mye å spare på kjøttdeigen? Tar meg en tur til Sverige om en måneds tid, med studentbudsjett. Satser på at jeg sparer noen kroner, selv med kjøretøykostnader Lenke til kommentar
fjs Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Husker ikke i farta hva det koster, men det er billig nok til at jeg kjøper et 3-4kg og fryser ned i mindre poser. Nå bor jeg i oslo da, så litt kortere reisetid. Prøver å få til 1 tur i mnd. Her er litt mer info: http://www.smartepenger.no/kalkulatorer/1010-svenskehandelskalkulatorr Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Snus og røyk har makspris i Sverige, det er ikke dyrere med snus på sentrene rett over grensen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå