Gå til innhold

Grande spiller pokemon go midt i jobben

Delvis

Anbefalte innlegg

Klart de møtene kan være kjedelige, men folkvalgte til Stortinget bør ha selvdisiplin nok til å vise at de er fullt engasjerte likevel.

Hvis ikke, får de finne seg annet å gjøre og overlate stolen til andre. Det bør være et rådende prinsipp.

Kanskje hun ikke blir renominert til en sikker plass på Venstres liste til Stortingsvalget neste år?

Og om hun allikevel skulle bli det, kanskje velgerne ikke vil ha henne?

Hadde det vært en måte å luke ut politikere på?

Kanskje valg hvert 4.år kunne være et rådende prinsipp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarer bare på kommentarer som kommer. Men det er ofte i det småe skurr oppstår, viktig nok å påpeke det så snart det registreres.
Vi derfor(for en gangs skyld) berømme VG for god obesrvasjon.

Klart de møtene kan være kjedelige, men folkvalgte til Stortinget bør ha selvdisiplin nok til å vise at de er fullt engasjerte likevel.
Hvis ikke, får de finne seg annet å gjøre og overlate stolen til andre. Det bør være et rådende prinsipp.

Kanskje hun ikke blir renominert til en sikker plass på Venstres liste til Stortingsvalget neste år?

Og om hun allikevel skulle bli det, kanskje velgerne ikke vil ha henne?

Hadde det vært en måte å luke ut politikere på?

Kanskje valg hvert 4.år kunne være et rådende prinsipp?

Syns gjeldene politiker ofte utviser tendenser til klein holdning, så det overrsaker egentilg ikke.
Hadde det vært opp til meg, ville hun blitt bedt om å pakke sakene sine øyeblikkelig. Det ville vært en passende markering.
De får se å vite hvor de befinner seg og hva det krever. Å være i riksforsamlingen skal ikke være noen kjære mor. :grumpy:

Lenke til kommentar

Tenk om jeg hadde blitt ferska i å spille et mobilspill under et sikkerhetsmøte på jobben, og unnskyldt det med at "møtet er kjedelig".

Kjedelig?
Javel, men jeg blir betalt for å være der, og for å yte deltakelse og konstruktive bidrag.

Moro kan jeg ha når jeg går fra jobben, og jeg synes det er relativt greit å kreve det av de som er betalt for å gjøre det beste for landet vårt, de som er folkevalgt og har fått tillit fra oss.

Jeg reagerer litt på at de synes stortingshøringer om forsvarets langtidsplaner er et passende tidspunkt for å spille spill.

Eller skrive tekstmelding til mannen.

Eller sjekke hvordan været blir på hytta til helgen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Erna ble jo bare ekstra "folkelig" når hun sa hun spiller KÆNDIKRØSJ overalt, i bilen, på jobb etc. Mens Grande skal miste posten sin for å ha gjort noe hjernedødt i et kjedelig møte? Tror ikke verden er svart/hvitt.

I en utopisk verden vil alle være tilstede 100% hele tiden, men når jobben din ER å sitte på høringer og høre på "kjedelige" folk prate og prate, da er det lov å drodle litt i blokka eller spille litt mobilspill.

Jeg ser for øvrig ingen som helst "skandale" i media om dette, dere lager bare storm i et ikke-eksisterende vannglass. Prøv å sitte i møter flere ganger om dagen og se om du ikke kjeder deg.

Lenke til kommentar

Erna sine spillinger kjenner jeg ikke til, så kan ikke kommentere det på det nåværende tidspunkt. Men det er selvfølgelig ikke bedre, om det går på noe likedan hva ang situasjon og sånt.

Her bør man videre se det helhetlige, i e hvem det er - hvor det er - hva det er osv.  

Etter min mening er det over streken, og bør som prinsipp slås kraftig ned på. Så får vi være enige om å være uenige om det.

Lenke til kommentar

Enkelte dager sitter jeg i flere ulike møter om alt fra HMS til økonomi, og det er klart det er kjedelig og langtekkelig innimellom.

Men det min fordømte jobb å sitte der.

Jeg blir betalt av arbeidsgiver for det.

Jeg ser det som umoralsk å skulle bruke arbeidsgivers tid og penger på å spille Pokemon eller sjekke Facebook under slike møter.

Om enn av prinsipp, uansett om det ikke tar oppmerksomheten min nevneverdig bort fra tema ifølge meg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om ikke umoralsk så gir det i alle fall ikke et signal til den som snakker til forsamlingen om at du synes det er dritt kjedelig å høre på det han har brukt tid og energi på å forberede om du sitter og dagdrømmer.

Drar du fram en krimroman og setter deg til å lese, eller finner frem spill for å fordrive tiden helt åpenlyst, så er det nettopp det.

Og det er ufint og frekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi derfor(for en gangs skyld) berømme VG for god obesrvasjon.

VG fikk jo ikke med seg noe av det som ble diskutert da TSG spilte Pokemon Go.

Kanskje det hadde vært mer av interesse for befolkningen hva som ble diskutert enn at TSG fiklet med mobilen?

VG ble tipset av "styrk heimevernet" gruppa på Facebook, så de bør vel ikke få noe voldsomt med skryt for det.

Det burde absolutt være av stor interesse HVA som ble bestemt/diskutert på slike møter, men det selger ikke like mye som en "skandale"

Lenke til kommentar

VG ble tipset av "styrk heimevernet"

Ja stemmer det, beklager. Husker jeg leste det tidligere men glemte det. Leste ikke artikkelen nøye, det vedrører jo ikke meg og meningmann. Det var politikere som skulle høre på det som foregikk der.

Forøvrig var det ikke min hensikt å medvirke til noen skandale, bare nevnte det. At så mange reagerer på det, får stå for dem.

De får bare la det gå upåaktet hen, om de syns det er en bagatell. For all del. Men jeg står like fast på min mening. 

Det er disse folka som liksom skal være våre autoriteter, og som vi skal ha tillit til.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT

Grande burde gå av grunnet hennes åpenbare manglende interesse for norsk forsvar som nå er så dårlig at vi lett kan bli invadert.

Lenke til kommentar

Grande burde gå av grunnet hennes åpenbare manglende interesse for norsk forsvar som nå er så dårlig at vi lett kan bli invadert.

I will tell you a secret:

Det finnes ikke noe godt forsvar i krig, et forsvar kan kun holde ut i noen sekunder. Særlig et lite forsvar i et lite land.

Det man trenger er fredelige menneskelige ledere i alle land, ikke krigskåte mennesker som elsker drap og krig.

"Most leaders say they can't help poor people, but they always say yes to funding wars." Krig er for tapere.

Interesse for forsvar sier du. Interesse for fred sier jeg. Det blir ikke fred av mer vold og krig.

Med andre ord, hvis du tenker dypt, ja VELDIG dypt, hvem er verst av disse:

1. Grande og andre fredelige som spiller Pokemon Go, og vil finne Eevee, og andre Pokemon?

2. Krigskåte folk som pønsker ut metoder, hvor dem kan få med seg flest mulig til å bli med på utvidelser av kriger?

Jeg velger å ha størst tro på nummer 1. Nummer 2 bidrar kun med frihetsberøvelser, enormt sløseri 

av penger og ressurser globalt, tvang til å bli voldelig og løgnpropaganda.

Endret av Nickzz
Lenke til kommentar

... av Pokemenn!

4e0627ed1b661dada25b8f599c39ae22.jpg

Fred ja, vi trenger sånne fredelige folk i søte Pokemonkostymer i alle land. Pokemon saves the day!

Endret av Nickzz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...