Gå til innhold

Hvorfor stemmer ikke flere på Liberalistene / DLF?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+2534

Gratulerer, du kan nå føye loaded question til din allerede imponerende lange liste over logiske feilslutninger:

You asked a question that had a presumption built into it so that it couldn't be answered without appearing guilty.

Loaded question fallacies are particularly effective at derailing rational debates because of their inflammatory nature - the recipient of the loaded question is compelled to defend themselves and may appear flustered or on the back foot.

 

Skulle tro du prøver å slå en slags personlig rekord.

 

EDIT: I tråd med AllFather sin oppfordring så blir dette nå mitt siste innlegg til deg @AtW i denne omgang. 

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan du ikke ta med innlegget jeg svarer på i samme slengen, der du kommer med dosialdemokratpåstanden din? Det er der problemet ditt ligger, at du ser ut til å glemme det du faktisk skriver.

 

AtW

Nei, nå skal du få lov å legge ved innlegget der jeg skriver at alle som ikke er liberalister er sosialdemokrater. Din stråmann, din bevisbyrde. Og du skal få lov til å utheve de relevante delene av innlegget. Klarer du ikke det så venter jeg i spenning på din unnskylding.

 

 

Hmmm, er det ikke den som hevder stråmenn sin bevisbyrde egentlig? :p

Lenke til kommentar

 

Kanskje man burde kalle dem nasjonal-sosialister isteden? På tross at de selv bruker merkelappen sosialdemokrat?

Det er vel ett og annet synspunkt som ikke korrelerer veldig godt disse to imellom, men for en vaskeekte anarkoekstremist, så er vel strengt tatt alle vi andre samme ulla ;)

Kan vel kalle det nasjonal sosialisme da, om det hjelper.

Lenke til kommentar

Kan vel kalle det nasjonal sosialisme da, om det hjelper.

 

 

Nope, ikke det heller, det nytter ikke å tro at det er to sider av samme sak fordi ordlyden likner litt vettu hehe.

 

Men ærlig talt, dere vet da veldig godt at nasjonalsosialisme er så langt ut i det mørkeblå at det har blitt brunt og man kan vel nær sagt si at man her har politikkens rake motsetning til den typiske lett venstre orienterte sosialdemokraten ifra Norge. But nice try ;)

Lenke til kommentar

DLF/Liberalistenes valg av farge er forsåvidt forståelig, tross alt der er ikke mange farger igjen. Vi som heller vil ha ett fritt samfunn, kan muligens samles under ett symbol på at vi har gitt opp troen på at staten skal løse noe som helst. 17940274.gif

 

De kunne jo valgt brunt, for å illiustrere at de ikke er en del av den sirkelen over - men det hadde vel gitt gale signaler :p Svart eller hvitt (evt en kombinasjon) er jo også mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...