Gå til innhold

[Løst] Audio Technica ATH-M50x puter


Anbefalte innlegg

Hei

 

Så etter å ha hatt mine beyerdynamics dt770 pro 80ohm, som i og for seg var rimelig bra til mitt formål. Som var musikk og gaming, med en modmic :) men etter at min samboer lot 3 åringen min sitte og se på youtube på pappa sin data, med avbiteren som jeg hadde lært han å bruke ferskt i minnet, liggenede ved pulten.. ja ja, så trengte jeg noen nye, og gjerne noen med utskiftbar ledning  og det stod mellom Audio Technica ATH-M50x og Beyerdynamic custom pro plus, valget falt på det første pga hovedsaklig pris og tilgjengelighet.  :D og over/onear 

 

Etter å ha brukt dem i noen timer så er det åpenbart at putene som følger med er ganske så ræva, så lurte på om noen her kan anbefale meg noen og gi lenker til hvor jeg kan finne. har googlet meg frem til 

 

http://www.benum.no/produkt/34962003/shure-replacement-ear-cushions-for-srh840

 

men disse ser ut som en grossist til den lokale musikersjappa.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Så etter å ha hatt mine beyerdynamics dt770 pro 80ohm, som i og for seg var rimelig bra til mitt formål. Som var musikk og gaming, med en modmic :) men etter at min samboer lot 3 åringen min sitte og se på youtube på pappa sin data, med avbiteren som jeg hadde lært han å bruke ferskt i minnet, liggenede ved pulten.. ja ja, så trengte jeg noen nye, og gjerne noen med utskiftbar ledning  og det stod mellom Audio Technica ATH-M50x og Beyerdynamic custom pro plus, valget falt på det første pga hovedsaklig pris og tilgjengelighet.   :D og over/onear 

 

Etter å ha brukt dem i noen timer så er det åpenbart at putene som følger med er ganske så ræva, så lurte på om noen her kan anbefale meg noen og gi lenker til hvor jeg kan finne. har googlet meg frem til 

 

http://www.benum.no/produkt/34962003/shure-replacement-ear-cushions-for-srh840

 

men disse ser ut som en grossist til den lokale musikersjappa.

 

Viste seg at 4sound hadde dem :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...