Fotoskrulla Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Husmaling...IV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Artige motiver du har funnet - liker 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Artige motiver du har funnet - liker Ja, jeg syntes de var festlige Kjekt du synes det samme. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Ligner også lidt en indbruds tyv :-) fint taget hilsen Suss Lenke til kommentar
Pande Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Ja ja, så fikk også jeg et minnesmerke i Lofoten....Synes de er morsomme disse veggprydene som "Pøbel" presenterer. Tar ting litt på kornet, samtidig som der er kontraster i motivene/plasseringene. God fangst igjen, Skrulla:-) 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 En Paparazzi utenfor ett "kjendishjem" ? Nok ett artig motiv, men her kjenner jeg meg ikke igjen, har aldri hatt lyst til å prøve meg på dette Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Festlig utgave av paprazzien i action . Men her er det han som er fanget , først av gatekunstneren og så av deg . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Ja ja, så fikk også jeg et minnesmerke i Lofoten....Synes de er morsomme disse veggprydene som "Pøbel" presenterer. Tar ting litt på kornet, samtidig som der er kontraster i motivene/plasseringene. God fangst igjen, Skrulla:-) Haha! Artig at du tok den Takk for finfin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 En Paparazzi utenfor ett "kjendishjem" ? Nok ett artig motiv, men her kjenner jeg meg ikke igjen, har aldri hatt lyst til å prøve meg på dette Mvh. Rolf Nei, dette er ikke noe for meg heller Takk forkommentar Rolf! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Festlig utgave av paprazzien i action . Men her er det han som er fanget , først av gatekunstneren og så av deg . Mvh Alec Alltid moro å ta bilder av fotografer, de er sååå i sin egen verden! Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg