!alex! Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 du burde være litt obs på hvis du finner et radeon 9800tx til 250 spenn, så er det ikke så sannsynelig at det er ekte Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Hmm, jeg får kikke litt, men være skeptisk, det er altså konklusjonen.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Nå er det bare 10 dager til avreise Fant litt mer info angående datashoppingsenteret; Panthip Plaza, not far from Pratunam, is synonymous with computers. A shopping mall with seven floors dedicated to the most discerning computer buffs. Hardware, software, all the latest gadgets and office equipment including printers and office furniture at discounted prices under one roof. Increasing pressure to prevent piracy has sadly meant the days of easy software copies are rapidly diminishing. Allow at least half a day for wandering around. Location: Petchburi road near the Amari Watergate Hotel Skytrain: none - Take a taxi Lenke til kommentar
tommis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Heldiggris som skal til Thailand a gitt! Hadde vel ikke gjort noe det i høstmørket nei.... Kjøper du en IRiver Ihp-100 til meg eller? Hører at mp3-spillere skal være mye billigere der... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ting er MYE billigere der.. men vær OBS på at det finnes MYE piratkopier.. og husk det at tolla må du bare gi blanke i azz.. ikke noe vits i å fortolle datakomponenter.. Nah, er ikke mye billigere der. Har sett på prisene selv og vil heller si at du heller kan kjøpe det i Norge. Dette gjelder alt elektrisk utstyr. Kan godt hende at det er en del steder i Thailand der HW er billig, men der jeg har vært (Bangkok og Pattaya) er det ikke noe særlig billigere enn i Norge. Men ser du spill/filmer som er billige der, må du huske at det etter all sannsynlighet er piratkopier. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Du kan jo kjøpe dame(er) Vet ikke helt med data, men narko er dem strenge på Foresten, dette er jo litt gjetting, men i disse "terrorist"-tider blir de kanskje litt misstenklige når data smugles, hardsiker feks. Ikke at jeg tror vanlige tollbekjente ser forsjell Men du må kanskje forklare litt for noen. Jeg vet ikke helt. Endret 4. desember 2003 av The_Creator Lenke til kommentar
Walter Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Kom akkurat til å tenke på at de har spurt meg litt om elektronikk jeg har hatt med i bagasjen etter 11. sept. Tar dere evt elektronikk i kofferten eller håndbagasjen - og gir dere evt. beskjed om at det er elektronikk i kofferten??? Spør siden jeg og har tenkt meg en tur med min kjære. Edit: Fotoutstyr har alltid vært rimelig i Singapore i hvertfall... Kanskje en ting å sjekke? Edit2: Ikke meningen å rappe tråden din altså, antok bare at det var en relevent problemstilling i mht temaet. Ha en god tur. Endret 4. desember 2003 av Walter Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 For 2 år siden var jeg i Bangkok det var et kjøpe senter fult med bare spill og camera at var sinsykt billig 20 kr for et spill, kjøpte 12 spill eller.no men når jeg kom hjem var det 2 som ikke virka de hadde masse mobil telefoner,kamerar/vidio husker ikke om de hadde hardware var ikke så intriser da... men det lå i bangkok et sted i byen husker ikke helt for han taxi sjåføren kjørte oss til en guldsmed først så vi måtte gå en del for og finne det.... Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kommer an på hvor du går å ser på Hardware.I de store kjøpesetrene er det som regel ikke noe billigere.Har vært på det megastore kjøpesenteret i Bangkok noen ganger,men prisene er ikke noe revolusjonerende i forhold til norske.Om du ikke finner noe "godt" brukt då. DVD og software finner du overalt.Det aller meste er pirat.Funker som regel også.Rundt om 20 kr plata,uavhengig innhold.Kan prutes ned Orginal er også billigere.Kjøpte en god del orginal spill der,en god 100 lapp billigere enn Norge.Men Thai skrift bakpå eske og manual,ellers selve spillet orginalt (engelsk). Eller ta en tur innom Chinatown der er det mye kjekt og "godt" ! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 De hadde masse billig mobiltelefon/tilbehør der nede. Men kjøpte ikke noe hardware. Skal jeg være ærlig så jeg ikke så mye etter heller, hadde så mye annet å gjøre Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Har en tante som er i bangkok nå. Kansje jeg skal be henne kjøpe en kabbis til meg Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Du kan jo kjøpe dame(er) Vet ikke helt med data, men narko er dem strenge på Foresten, dette er jo litt gjetting, men i disse "terrorist"-tider blir de kanskje litt misstenklige når data smugles, hardsiker feks. Ikke at jeg tror vanlige tollbekjente ser forsjell Men du må kanskje forklare litt for noen. Jeg vet ikke helt. Litt synd om den nye 250gb din blir tatt for å være en bombe Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Var thailand i sommer og la merke til at det som var grisbillig var fake. Mobiler og sånne ting koster nesten mer enn i Norge.Bare pass på hva du kjøper. Walter: Man tar ikke med seg fisk på fisketur! En artig liten ting som jeg kom borti på min tur var at når jeg skulle kjøpe meg "reolex" så sa jeg til selgeren spøkefullt at det var jo fake.Da fikk jeg i retur: "No no no.Not fake........genuine fake" hahahahaha Shorty Lenke til kommentar
Templar Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 "Skal til Thailand, Billig hardware der?" Jepps.. ett netkort for 5kr inkludert 1 time med datteren Simon Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 du burde være litt obs på hvis du finner et radeon 9800tx til 250 spenn, så er det ikke så sannsynelig at det er ekte Hva har det egentli å si om det er ekte eller ikke? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 "Skal til Thailand, Billig hardware der?"Jepps.. ett netkort for 5kr inkludert 1 time med datteren Simon <off-topic> Jeg liker svært dårlig at noen gjør narr av Thailand på den måten. Ikke misforstå, jeg har ingen "opprinnelse" fra Thailand, og jeg har heller ingen slekt der. Jeg synes bare at Thailand, er et fantastisk land å feriere i. Selv om det er billig der og noen stakkarer prøver å tjene noen ekstra kroner på turister, som er Thailand's største inntektskilde, så behøver man ikke å gjøre narr av dem for det. </off-topic> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå