Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette et tegn på at en gutt ikke er så interessert?

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en gutt på tinder, og vi har chattet veldig mye fram og tilbake. Han var veldig ivrig på å møte meg, og til slutt ga jeg etter og møtte han på en kaffedate.

Første møtet gikk veldig bra. Jeg likte han, og det virket som han likte meg også. Fikk hvertfall tilbakemeldinger på det.

Så har vi møttes litt nå og da etter dette første møtet. Vi har ikke hatt sex enda, men sovet sammen. 

Men nå begynner jeg å bli veldig usikker. For han tar ikke så mye kontakt som han pleide. Og jeg syns kanskje tonen oss imellom har blitt litt mer formell.

Når vi er sammen syns jeg det er skikkelig koselig å sitte på fanget hans, massere han, kose han i håret...han på sin side er ikke så veldig flink til å ta på meg tilbake.

Det kan godt hende at det bare er sånn han er, men jeg er også redd for at han kanskje ikke synes jeg er like digg som jeg syns han er. Og dette med kos og nærhet er ganske viktig for meg.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han. Er redd for at han skal bli irritert og oppfatte det som mas. Han har allerede sagt at han ikke kan fordra "dramaqueens"....

Anonymous poster hash: a82d0...2d8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppfordrer du han til å ta på deg? I Norge i dag er det bare de menn som ikke tenker som gjør noe som kan oppfattes feil, da ting kan gå virkelig galt hvis man ikke leser dama riktig.

Om du blir oppfattet som dramaqueen har ikke med hva du sier men hvordan du sier det, hvis du begynner med "hvorfor tar du aldri på meg?" blir du nok kastet ut men sier du "putt hånden på rumpa mi!" er nok det bare positivt.

En annen ting kan være at han sitter der med "blue balls", da er nok ikke å bli mer opphisset øverst på listen hans, hjelper du han med utløsning?

Lenke til kommentar

Oppfordrer du han til å ta på deg? I Norge i dag er det bare de menn som ikke tenker som gjør noe som kan oppfattes feil, da ting kan gå virkelig galt hvis man ikke leser dama riktig.

Om du blir oppfattet som dramaqueen har ikke med hva du sier men hvordan du sier det, hvis du begynner med "hvorfor tar du aldri på meg?" blir du nok kastet ut men sier du "putt hånden på rumpa mi!" er nok det bare positivt.

En annen ting kan være at han sitter der med "blue balls", da er nok ikke å bli mer opphisset øverst på listen hans, hjelper du han med utløsning?

Mulig jeg misforstår, men mener du at hun skal hjelpe han med å få en utløsning fordi problemet "ligger" der? Høres ut som det er et krav(?) og at dette er trådstarter sin feil? 

Anonymous poster hash: 8a4b0...aa3

• Liker 1
Lenke til kommentar

(...)Mulig jeg misforstår, men mener du at hun skal hjelpe han med å få en utløsning fordi problemet "ligger" der? Høres ut som det er et krav(?) og at dette er trådstarter sin feil? 

Anonymous poster hash: 8a4b0...aa3

Godt mulig du misforstår, kanskje ikke, men ja hvis man vil ha ett forhold må begge parter gi og få. Hva som er krav og ikke må de to partene bli enige om.

Jeg tar ikke å legger bort muligheten for at det er trådstarters feil, hvorfor skulle vi legge bort en mulighetene basert på den begrensede informasjonen vi har?

Lenke til kommentar

Inntrykket jeg sitter igjen med er at du har blitt friendzoned.

Korrekt.

Og dette er fordi dere har truffet hverandre flere ganger, samt sovet sammen - uten å ha sex.

Du kan prøve å fikse det ved å ha sex. Eventuelt er det dødt løp.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Friendzone betyr jo egentlig bare at man ikke er interessert, Ser ikke helt hvordan sex skal hjelpe henne ut av det. Jeg vil tippe at han enten har mistet interessen eller er sjenert. Du bør ikke tenke så mye på om han liker deg eller ikke, fisker du etter bekreftelser vil han oppfatte deg som mindre attraktiv og kanskje miste interessen om han ikke har gjort det alt. Bare prøv å være deg selv og gjør det du føler uten å analysere og tenke så mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg møtte en gutt på tinder, og vi har chattet veldig mye fram og tilbake. Han var veldig ivrig på å møte meg, og til slutt ga jeg etter og møtte han på en kaffedate.Første møtet gikk veldig bra. Jeg likte han, og det virket som han likte meg også. Fikk hvertfall tilbakemeldinger på det.Så har vi møttes litt nå og da etter dette første møtet. Vi har ikke hatt sex enda, men sovet sammen. Men nå begynner jeg å bli veldig usikker. For han tar ikke så mye kontakt som han pleide. Og jeg syns kanskje tonen oss imellom har blitt litt mer formell.Når vi er sammen syns jeg det er skikkelig koselig å sitte på fanget hans, massere han, kose han i håret...han på sin side er ikke så veldig flink til å ta på meg tilbake.Det kan godt hende at det bare er sånn han er, men jeg er også redd for at han kanskje ikke synes jeg er like digg som jeg syns han er. Og dette med kos og nærhet er ganske viktig for meg.Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han. Er redd for at han skal bli irritert og oppfatte det som mas. Han har allerede sagt at han ikke kan fordra "dramaqueens".... Anonymous poster hash: a82d0...2d8

Vær "kostbar". Ta litt avstand og se hvordan han reagerer. Enten synes han det er positivt og han blir stille, eller så er det han som tar initiativet til å kontakte deg.
Lenke til kommentar

Friendzone betyr jo egentlig bare at man ikke er interessert, (...)

Nei, vi kan ikke vanne ut det utrykket til det nivå. "Friendzone" er når en part gjør ting man vanligvis bare gjør for kjæresten mens den andre part bare gjør ting som man gjør med venner, hvis det ikke er utnytting av ene part involvert er det ikke "friendzone".

Det kan være at trådstartet er i venne sonen, man større sannsynlighet for at de bare har ett kommunikasjonsproblem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...