Mangelfull Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Hei der. Ble med i en gruppe hvor. Det ble avtalt gjennom mail og jeg full beskjed om at det er 1 månedsoppsigelsestid. Prisen er 1000kr/mnd hvor jeg kan Endret 2. desember 2018 av Pi314 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Dere avtalte 1 måneds oppsigelsestid, da har du jo det. Første timen var vel ikke noe prøvetime? Om det er via fjernsalg har du 14 dagers angrefrist, mulig det kan være noe? Om ikke tror jeg du bare må betale, du har inngått en avtale og må holde den, selv om du ikke liker det. Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Dere avtalte 1 måneds oppsigelsestid, da har du jo det. Første timen var vel ikke noe prøvetime? Om det er via fjernsalg har du 14 dagers angrefrist, mulig det kan være noe? Om ikke tror jeg du bare må betale, du har inngått en avtale og må holde den, selv om du ikke liker det. Vi møttes før ogs, men det var i forbindelse med et annet kurs. Også nevnte han dette 'produktet', og sa at det var 1 måneds oppsigelsestid, men kjøpet ble gjort over Internett, hvor jeg frivillig sendte en mail og spurte om å være med, også fikk jeg bare beskjed om å møte. Regnes det som fjernsalg? Endret 23. august 2016 av Pi314 Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Jeg har ikke betalt noenting. Fikk faktura på epost 1 uke senere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Alt som har bindingstid er stort sett bogus og bør få de røde lampene til å lyse ekstra sterkt. I dag må man alltid holde fingeren i jorden når man skal ta avgjørelser. Det finnes altfor mange ufyselige mennesker som gjerne vil flå de som bare signerer eller betaler uten å vite bedre. Det har sin pris for disse menneskene som ikke kan ha det noe bra i sitt liv dessverre. Likegyldighet og mangel på empati er en hard straff i sitt liv. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Alt er vel å ta i... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå