Ezio Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Vet ikke hvor jeg skulle poste dette, så tok det likeså godt her.Har blitt kalt inn til et felles informasjonsmøte med NAV om noen uker med mange andre personer, det vil ikke være fokus på hver enkelt av oss på møte.Så jeg bare lurer på hva det skal snakkes om og om noen har erfaring med det. Slike møter er som oftest bortkastet tid om man har satt seg inn i hva man kan gjøre for å komme ut i arbeidsmarkede. Føler dette kanskje er mer ment for de som har vært lenge arbeidsledig og våre nye landsmenn som kanskje trenger den ekstra dytten. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Ingen her kan si hva som skal bli sagt i et møte vi ikke har noe med. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Generelle informasjonsmøter er nettopp det, generelle informasjonsmøter. De er tilpasset litt mottakeren (sykmeldte/AAP-mottakere får ikke det samme innholdet som arbeidsledige), men i det store og det hele handler det om å gi informasjon om de ordningene NAV har og noen enkle ting som kan gjøres. 1 Lenke til kommentar
grenness Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Og det er obligatorisk, så med mindre du har en god grunn til å ikke avse de 2 timene som du da må redegjøre for på forhånd, så anbefaler jeg deg å stille... 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Er ikke det om man ikke får dagpenger osv. Møter du ikke opp da så mister man all støtten med mindre man har lege erklæring. Har som sagt ikke noe støtte. Lenke til kommentar
1234554321 Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hvis ikke du møter opp vil kontoret vurdere om du er en reell arbeidssøker. Reelle arbeidssøker kan få tiltakspenger selv om de ikke har opptjent rettigheter til annen trygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå