Niklasp Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Heldigvis hadde den en nybegynnermodus.SNIKTITT: Vi prøvekjørte et helt rått elektrisk skateboard på en parkeringsplass i Oslo Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Syntes prisen blir for høy hvis de ønsker å treffe flere enn de største entusiastene. For en som meg som ikke eier noe longboard fra før så tror jeg prisen måtte vært nærmere 5.000 for å gjøre det attraktivt. 5 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Batteriet er vanntett, men de motorene så ikke veldig vanntette ut. Ei heller støvtette. 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Kan bestille liknende brett fra utlandet til 7k, hvorfor betale dobbelt for dette? Halver prisen så snakker vi 1 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Den vil ikke være lov i Norge 1 Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 i norge: 13 000,- I USA: 4500,- Hvorfor? fordi i norge ska folk flås for å få tilgang til noe som helst. 2 Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Batteriet er vanntett, men de motorene så ikke veldig vanntette ut. Ei heller støvtette. Det er børsteløse motorer, og de tåler IP55 uten problem, men er ikke egnet for drukning (andre tall må være minst 7 for at drukning skal tåles). Første 5 tall markerer at det ikke skal kunne komme så mye støv inn i mekanismen at den ikke fungerer. Andre 5 tall markerer at det tåler kraftig vansprut (Water projected by a nozzle (6.3 mm) against enclosure from any direction shall have no harmful effects.) -ED- Lenke til kommentar
jeppep Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Synes dette lignet mer på reklame enn en "sniktitt". Lenke til kommentar
Ganji421 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Late late mennesker nå om dagen! Så seinest idag guttunger ble kjørt til kanten av gresset på banen når de skulle på fotball trening mens jeg selv skatet i samme område! Virkelig denne veien vi vil gå? Skjerpings! Vi har alle bein evt en helt vanlig tråsykkel/skateboard å bruke! Lenke til kommentar
lnesland Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 i norge: 13 000,- I USA: 4500,- Hvorfor? fordi i norge ska folk flås for å få tilgang til noe som helst. Ganske sykt. Men ikke bare i Norge at det er dyrt. Alt som er rimelig i USA, er mye dyrere i Europa. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg blir flau når jeg ser unger rulle rundt på "ståhjulingene" sine mens de spiller pokemon go -.- Og 12-13 000 var aaaaaaltfor mye Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 i norge: 13 000,- I USA: 4500,- Hvorfor? fordi i norge ska folk flås for å få tilgang til noe som helst. Sjekk minstelønna i USA VS Norge 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Synes dette lignet mer på reklame enn en "sniktitt". Alle tester er jo reklame egentlig. Det er jo en grunn for at produsenter sender produkter ut til Journalister/testere rundt om. Slik går verden rundt 1 Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 I tillegg, husk at staten skatter ihjæl alt som importeres og selges, og butikkene skal ha betaling de og. Mye.. Folk har rævva full av penger, må vite, så om DU ikke har råd gir jo butikkene en lang ball i det - de får jo solgt greiene sine likevel. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Late late mennesker nå om dagen! Så seinest idag guttunger ble kjørt til kanten av gresset på banen når de skulle på fotball trening mens jeg selv skatet i samme område! Virkelig denne veien vi vil gå? Skjerpings! Vi har alle bein evt en helt vanlig tråsykkel/skateboard å bruke! Enig. Om 20 år har alle rullestol om denne utviklingen fortsetter. Begynner å bli lei av drittunger som fyker forbi på hoverboards alle mulige steder (t-banen, kjøpesenter, togstasjoner etc) og bruker heisene overalt fordi de ikke klarer å bære de opp trappa... Late folk! Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 i norge: 13 000,- I USA: 4500,- Hvorfor? fordi i norge ska folk flås for å få tilgang til noe som helst. Hei! Jeg oppdaterte saken nå med den amerikanske prisen: 1399 USD (11 491 kroner uten moms). En mer tilsvarende modell i USA vil nok være Boosted Board, som ligger mellom 1000 og 1500 USD. https://boostedboards.com/the-board/ - Niklas 2 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg blir flau når jeg ser unger rulle rundt på "ståhjulingene" sine mens de spiller pokemon go -.- Og 12-13 000 var aaaaaaltfor mye Og at folk ikkje forstår kor mykje meir praktisk ein vanleg tråsykkel er som framkomstmiddel enn desse dyre leiketøya. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 i norge: 13 000,- I USA: 4500,- Hvorfor? fordi i norge ska folk flås for å få tilgang til noe som helst. Sjekk minstelønna i USA VS Norge Takk Utrolig hvor mange negative folk som klarer å kommentere en å samme artikkel. "Staten flår oss" "Klarer ikke folk å bruke beina lenger". Begynner å ligne på vg sitt kommentarfelt nå hehe Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Å klage på andre sin klaging er fortsatt klaging din hykler! 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Hva med når slitebelegget hjulene er slitt ut? Må man da kjøpe hele nytt med motor og alt? Høres dyrt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå