Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente jeg datet 6 ganger valgte noen andre

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig ikke interessert i det mennesket? Hvilken planet lever du på?

Mange er både interessert i og fortsetter å være i forhold med personer som behandler seg dårlig. 

Den siste setningen der er bare rotete.

Grunnen til at folk er i forhold hvor de blir behandlet dårlig er jo fordi de selv ikke oppfatter behandlingen de får som dårlig. Enten ser de det rett og slett ikke, eller så gjør hjernen kognitiv gymnastikk i verdensklasse for å skjule det. Og når (eller hvis) lyset går opp for dem, vil de bryte opp med mindre behandlingen er såpass dårlig at de nå styres av frykt og dermed blir værende av den grunn.

Uansett er det igjen fullstendig irrelevant for situasjonen jeg beskriver den, men hvis man har holdningen at kvinner som velger en bort automatisk er bitches og har behandlet en dårlig ser jeg jo at det kan være vanskelig å fatte.

Gjeeeesp. :)

Og hva pokker skal dette bety? Er det noen måte å svare på i en debatt? Er du 12 år gammel?

Endret av henrikwl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Grunnen til at folk er i forhold hvor de blir behandlet dårlig er jo fordi de selv ikke oppfatter behandlingen de får som dårlig. Enten ser de det rett og slett ikke, eller så gjør hjernen kognitiv gymnastikk i verdensklasse for å skjule det. Og når (eller hvis) lyset går opp for dem, vil de bryte opp med mindre behandlingen er såpass dårlig at de nå styres av frykt og dermed blir værende av den grunn.

Uansett er det igjen fullstendig irrelevant for situasjonen jeg beskriver den, men hvis man har holdningen at kvinner som velger en bort automatisk er bitches og har behandlet en dårlig ser jeg jo at det kan være vanskelig å fatte.

Haha. Nei, nei, nei.

Men du er kronisk avhengig av å "ha rett", så jeg skal gi meg. Er ikke så viktig.

Og hvem er så du? En bitter hvit knekt? :)

Ser ikke annet enn personangrep mot meg i denne tråden. Er ikke overrasket om du er en av de anonyme som var uenig med meg også.

Get a life. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Og hvem er så du? En bitter hvit knekt? :)

Get a life :)

Knight og knekt er to vidt forskjellige posisjoner. Prøv ridder.

Get an education :)

I stand corrected.

Og i motsetning til andre her i tråden så har jeg ikke noe behov for å prøve å trykke andre ned. :) 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Men, du har behov for å lansere en konspirasjonsteori om at mods poster anonymt for å sverte deg, og du ser reaksjoner på dine holdninger som et personlig angrep. Jeg vet ikke om du er i en veldig sterk posisjon hvis målet er å score personlige poeng.

Moderatoren har kommet med to personangrep. Det anonyme er i så fall bare en bonus. 

Og du er selvsagt furten fordi jeg var uenig med deg i aksjetråden og fortalte deg ting du og resten av tråden ikke visste. Vel vel. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...