AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Mulig du snakker sant, men kom tilbake om 20 år. Når du har fått mer praksis enn teori. Husker fortsatt dagen jeg var like skråsikker, tro meg. Nå sa jeg at det var en generalisering med ytterst få unntak, så da gjelder vel unntaket deg og henne. Men jeg mener oppriktig at om en jente møter en mann hun virkelig liker, så vil hun ønske et forhold med denne mannen og kaste fort det hun ellers har i hendene. Unntak vil da være om hennes forrige mann døde kvelden før, sykdom, barn og en ellers umulig livssituasjon hvor et forpliktende forhold ikke er mulig. Men normale jenter som bare sitter på gjerdet og ikke er klar for forhold tror jeg ikke er spesielt vanlig. Da har de bare ikke møtt noen de liker godt nok enda. Mange mennesker som ikke sitter å venter på et forhold. Jeg har ikke verdens største vennekrets, men kan telle over ti stykker som jeg vet om i farta. (både menn og kvinner) Hva vi leter etter, når vi leter etter noe, hva vi ønsker og hvordan vi går inn i et forhold og kjærlighetsforbindelser på er et ganske stort psykologisk spekter. Anonymous poster hash: 8660d...23a 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Hun skulle fått jobbe for meg og jeg hadde sørget for at jeg jevnlig kom i munnen hennes før jeg i det hele tatt vurderte noe mer seriøst. Det at en dame må suge deg gjentatte ganger for at du skal ta henne seriøst sier sitt om deg. Hva sier det om meg da? En formulering noe på kanten og ikke helt bokstavelig ment, men essensen i det jeg skrev står jeg for. EDIT: Jeg sa heller ikke at hun måtte suge meg for at jeg skulle ta henne seriøst. Det jeg egentlig sa var at vi i det minste skulle ha jevnlig sex før jeg vurderte et seriøst forhold med henne. Og det er jo slik det alltid bør være. Menn flest ser ut til å ville prøve få et forhold slik at de kan få sex. Kanskje som en belønning for å ha vært snill gutt? Det er langt bedre å begynne med sex og så vurdere et seriøst forhold derfra. Vinn-vinn. Dette er svært individuelt, det hører ikke hjemme i "menn er sånn" og "kvinner er sånn" konteksten. Dette er din personlige mening, det er overhodet ikke allmenn. Anonymous poster hash: 8660d...23a 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Mann og kvinne dater, koser seg og finner tonen. Mannen er klar for noe mer, men kvinnen kan ikke forplikte seg i øyeblikket (emosjonell bagasje hun må håndtere, annen forpliktelse, etc.). Mann og kvinne skilles minnelig, og lever sine liv uavhengig av hverandre. Mann og kvinne møtes igjen ved et senere tidspunkt (måneder, år), og finner tilbake tonen, og denne gangen har begge anledning og ønske om å forplikte seg. Jeg ser helt ærlig ikke problemet med dette scenariet, med mindre man aktivt søker å problematisere det. 5 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Mann og kvinne dater, koser seg og finner tonen. Mannen er klar for noe mer, men kvinnen kan ikke forplikte seg i øyeblikket (emosjonell bagasje hun må håndtere, annen forpliktelse, etc.). To muligheter 1. Dama var ikke interessert nok til å fortsette å henge med ham når hun fikk sjansen med en annen mann som hun hadde møtt før. TS ser ikke ut til å bry seg så mye i teksten så damen lurer kanskje på om hun har gjort noe dumt fordi hans verdi øker i hennes øyner. Og skriver derfor "flammen ikke så seriøs". Men det at hun bare hopper til en annen fyr så fort hun får sjansen er IKKE et bra tegn. Om hun kommer tilbake så kan det være fordi hun ble dumpa, og bare vil ha noe mens hun leter etter noe hun tror bedre. 2. Dama tester bare TS for å se hvor needy han er fordi hun har sett noen faresignal. TS passerte og damen kommer tilbake om litt Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Det finnes et helt lass med muligheter for hvorfor timingen kan være dårlig, å henge seg opp i akkurat de to du skisserer er meningsløs spekulasjon og overanalyse så det holder. Og uansett; hvis hensikten er å starte med blanke ark, så spiller årsaken ingen rolle. Det er det som er blanke ark. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Men hvorfor skal du på død og liv forsvare denne kvinnen som vi vet så lite om, henrikwl? Blant alle dine muligheter og scenario, evner du ikke se et hvor denne kvinnen ikke har oppført seg greit mot trådstarter og ikke lett fortjener noen ny sjanse? Mange kvinner oppfører seg ugreit mot menn. Ofte fordi de kan og slipper unna med det. Så på sett og vis er det jo også mennenes feil. Jeg var en gang håpløst forelsket i en jente som viste seg å ha kjæreste når jeg omsider spurte henne ut. Forut for dette var hun ikke på noen måte flørtende eller førte meg bak lyset på noen som helst måte. Hun var bare en sjenert og søt jente som ikke enda hadde fått en naturlig sjanse til å fortelle at hun hadde en kjæreste. Om denne jenta på et senere tidspunkt hadde blitt ledig og ville plukke opp tråden med meg hadde det selvsagt vært totalt uproblematisk og også ønskelig fra min side om jeg fortsatt var begeistret. Men om det var en jente jeg traff over en periode og jeg trodde vi var på vei til å bli sammen, før hun dumpet meg til fordel for en annen fyr eller jobben sin, så hadde jeg nok ikke følt det på samme måte om hun kom krypende til korset etter tre måneder. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg snakker ikke om akkurat denne situasjonen til TS, jeg snakker mer generelt om det noget håpløse standpunktet at man har én sjanse, that's it. Selvsagt er det slik at kvinner kan oppføre seg ugreit og utnytte menn - men hvorfor skal man automatisk legge det til grunn? Hvis man mener at alle (eller bare de fleste) kvinner gjør det, har man et noget forkvaklet menneskesyn, og hvis man bygger det på egenerfaring vitner det om at man har dårlige evner til å velge seg potensielle partnere. Hvis man faktisk begynner med blanke ark, slik det hevdes, så vil man ved neste korsvei hvor man møtes og muligheten for å bli sammen oppstår ta stilling til situasjonen slik den er da og ikke slik den var for alle de månedene eller årene siden. Som tom waits for alice skrev tidligere: de ungdomsforelskede som av ulike grunner ikke endte opp sammen da, men møttes igjen flere tiår senere - det ville mildest talt vært alt for idiotisk hvis han skulle avvise henne på grunn av en eller annen tafatt macho-greie om at "jeg har da selvrespekt, du hadde din sjanse i forrige århundre". Det finnes som sagt et utall muligheter for at en datesituasjon ikke utvikler seg til noe mer selv om begge to har lyst. Det kan dreie seg om emosjonell bagasje, tidligere forhold man må få bearbeidet og løst, andre forhold man er nødt til å få avklart, uforutsette ting med livssitusajonen (ny jobb, bortgang i familien, flytting, etc.) - og ja, det kan tenkes at dama bare er interessert i å holde en på gress. Men så lenge man ikke henger seg opp i og venter på denne dama, går videre med livet sitt og tar stilling til en eventuell ny sjanse hvis og bare hvis den dukker opp ser jeg som sagt ikke problemet med å prøve hvis forholdene ligger til rette for det. Og det har faktisk ingenting med selvrespekt å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Det finnes som sagt et utall muligheter for at en datesituasjon ikke utvikler seg til noe mer selv om begge to har lyst. Det kan dreie seg om emosjonell bagasje, tidligere forhold man må få bearbeidet og løst, andre forhold man er nødt til å få avklart, uforutsette ting med livssitusajonen (ny jobb, bortgang i familien, flytting, etc.) - og ja, det kan tenkes at dama bare er interessert i å holde en på gress. Men så lenge man ikke henger seg opp i og venter på denne dama, går videre med livet sitt og tar stilling til en eventuell ny sjanse hvis og bare hvis den dukker opp ser jeg som sagt ikke problemet med å prøve hvis forholdene ligger til rette for det. Og det har faktisk ingenting med selvrespekt å gjøre. Jeg har selv vært mannen som har avvist jenter fordi jeg ikke har vært klar for et forhold av ulike årsaker, MEN, jeg var alltid tydelig på det helt fra starten og det lå i kortene at jeg ikke var tilgjengelig for et forhold. Når slike årsaker blir presentert etter 3 uker, 6 dates og å ha truffet venner og familie, så høres det mer ut som en unnskyldning eller at hun ikke spilte med åpne kort fra starten av. Det med blanke ark er nettopp det jeg tror er problematisk i praksis. Arkene er sjeldent blanke når man har en forhistorie og særlig en hvor den andre parten dumpet deg. Det er som regel følelser involvert. Man er kanskje såret, føler seg holdt for narr og har brukt mye tid og krefter på å komme seg videre. Ungdomskjærester som finner tilbake i voksen alder høres ut som et annet scenario. Nei, det har ikke nødvendigvis med selvrespekt å gjøre. Det er avhengig av hvordan man har blitt behandlet og hva man selv føler, MEN, om man uten å blunke tar tilbake en jente som ikke har behandlet deg greit (og implisitt lar henne fortsette med det), så har man ikke mye selvrespekt. Personlig ønsker jeg å være sammen med jenter som føler veldig sterkt for meg og viser at de virkelig vil ha meg. Jeg tror det er essensielt for et bra forhold. En vinglete og usikker jente som fant noe bedre for en periode og kommer angrende tilbake senere hadde ikke oppfylt det kriteriet. Men det er min personlige smak. Endret 30. august 2016 av Bruker-239845 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Nei, det har ikke nødvendigvis med selvrespekt å gjøre. Det er avhengig av hvordan man har blitt behandlet og hva man selv føler, MEN, om man uten å blunke tar tilbake en jente som ikke har behandlet deg greit (og implisitt lar henne fortsette med det), så har man ikke mye selvrespekt. Ja, det er klart. Har man blitt behandlet dårlig er man jo selvfølgelig ikke interessert i dette mennesket lenger, men så er da heller ikke situasjonen den at begge to har lyst til å forplikte seg men ikke har muligheten - som er den situasjonen jeg snakker om. Personlig ønsker jeg å være sammen med jenter som føler veldig sterkt for meg og viser at de virkelig vil ha meg. Jeg tror det er essensielt for et bra forhold. En vinglete og usikker jente som fant noe bedre for en periode og kommer angrende tilbake senere hadde ikke oppfylt det kriteriet. Men det er min personlige smak. Tja, jeg vet ikke… Hvis jeg møtte henne i det hun var i prosessen med å bestemme seg og hun liker meg også har jo hun havnet i et lite dilemma - det er da en ærlig sak det. Som sagt, dårlig timing - hadde jeg da vært noen uker tidligere ute kunne det vært meg hun valgte å få en avklaring med først. Jeg rangerer rett og slett ikke meg selv i forhold til andre menn, helt enkelt. Jeg gjør meg, bedre enn noen andre kan gjøre meg, og jeg deler min tid og oppmerksomhet med de som setter pris på den - fullstendig uavhengig av hvilke andre mennesker de deler sin tid og oppmerksomhet med. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Da jeg nettopp hadde blitt sammen med dama kom en ex som tidligere hadde dumpet meg løpende og ville ha meg - dama ga meg da 30 dagers angrefrist/prøveperiode på vårt forhold i tilfelle jeg ville ha exen i stedet. Jeg ble hos dama. Kanskje du skulle gi denne flørten din 14 dager på å bestemme seg om du virkelig er interessert? Endret 30. august 2016 av toth 2 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Da jeg nettopp hadde blitt sammen med dama kom en ex som tidligere hadde dumpet meg løpende og ville ha meg - dama ga meg da 30 dagers angrefrist/prøveperiode på vårt forhold i tilfelle jeg ville ha exen i stedet. Jeg ble hos dama. Kanskje du skulle gi denne flørten din 14 dager på å bestemme seg om du virkelig er interessert? Typisk Men jeg stemmer mot den ideen. TS har ikke vært med dama så lenge, å gi et sånt ultimatum NÅR DAMEN ALLEREDE HAR BEGYNT Å TREKKE SEG UNNA får det til å høres som TS er litt vel investert i dama, og bryr seg litt for mye.På en dårlig måte vil jeg si. Det vil ikke gjøre damen mer interessert enn å trekke seg litt unna vil gjøre, det kan derimot gå motsatt vei. Få damen til å trekke seg unna Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Synes nå den dama er litt fjern som har vært på 6 dater med deg, og bare dropper deg for noen andre på den måten. Hadde hun begrunnet det med at hun ikke så noe kjemi mellom dere, så er jo det en ærlig sak. Men å ha sex med deg, virke åpenbart interessert i deg, for så og bare droppe deg for en annen dude helt ut av det blå, det kaller jeg douche. Hun var nok ikke noe å satse på Endret 30. august 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Synes nå den dama er litt fjern som har vært på 6 dater med deg, og bare dropper deg for noen andre på den måten. Hadde hun begrunnet det med at hun ikke så noe kjemi mellom dere, så er jo det en ærlig sak. Men å ha sex med deg, virke åpenbart interessert i deg, for så og bare droppe deg for en annen dude helt ut av det blå, det kaller jeg douche. Hun var nok ikke noe å satse på Jeg er enig, men samtidig forstår jeg henne også. Gjorde akkurat det samme med hun jeg holdt på med samtidig som hun her, vi hadde det kjempekoselig sammen og var sammen flere ganger i uken. Men plutselig ble det veldig seriøst, og jeg orket ikke ha to baller i luften samtidig. Måtte derfor velge å droppe hun jeg holdt på med siden jeg like jenta i tråden bedre. Om hun i tillegg hadde en crush på denne gutten tidligere og de har holdt på i flere måneder forstår jeg at hun kanskje valgte han selv om det er kjipt. Det blir akkurat det samme som med exen min. Vi har hengt sammen i det siste som venner og hun har fortalt om en gutt hun driver å dater og som hun liker veldig godt. Det synes jeg er helt fint. Men på slutten av dagen i over i går kysset hun meg og nå vil hun at vi skal bli sammen igjen. Sååå utrolig hvor fort slikt går. -- Jeg har ikke tenkt til å bli sammen med hun igjen dog. Men det fikk meg til å tenke på jenta i tråden for hvor emosjonelle jenter er. Pga det så ville jeg gitt henne en sjanse om hun tok kontakt igjen, men da måtte hun som sagt jobbet for det. Har ikke snakket med henne på 1 uke nå, og her heller ikke tenkt til å ta kontakt før hun eventuelt gjør det. Nå driver jeg å dater en stor konkurrent av hun og en hun misliker sterkt, så kanskje det får terget hun litt. Anonymous poster hash: d6e00...2bd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Jeg er enig, men samtidig forstår jeg henne også. Gjorde akkurat det samme med hun jeg holdt på med samtidig som hun her, vi hadde det kjempekoselig sammen og var sammen flere ganger i uken. Men plutselig ble det veldig seriøst, og jeg orket ikke ha to baller i luften samtidig. Måtte derfor velge å droppe hun jeg holdt på med siden jeg like jenta i tråden bedre. Om hun i tillegg hadde en crush på denne gutten tidligere og de har holdt på i flere måneder forstår jeg at hun kanskje valgte han selv om det er kjipt. Det blir akkurat det samme som med exen min. Vi har hengt sammen i det siste som venner og hun har fortalt om en gutt hun driver å dater og som hun liker veldig godt. Det synes jeg er helt fint. Men på slutten av dagen i over i går kysset hun meg og nå vil hun at vi skal bli sammen igjen. Sååå utrolig hvor fort slikt går. -- Jeg har ikke tenkt til å bli sammen med hun igjen dog. Men det fikk meg til å tenke på jenta i tråden for hvor emosjonelle jenter er. Pga det så ville jeg gitt henne en sjanse om hun tok kontakt igjen, men da måtte hun som sagt jobbet for det. Har ikke snakket med henne på 1 uke nå, og her heller ikke tenkt til å ta kontakt før hun eventuelt gjør det. Nå driver jeg å dater en stor konkurrent av hun og en hun misliker sterkt, så kanskje det får terget hun litt. Anonymous poster hash: d6e00...2bd What? Ikke snakket med henne på en uke, men kysset for to dager siden? Og er det tre, fire forskjellige du snakker om? henne, henne, exen, henne.. Vanskelig å se hva som er hva Hvor gammel er du? Må være glad i drama, du. Høres ut som litt for mye drama og oppstyr her for min del Anonymous poster hash: 8660d...23a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 (endret) What? Ikke snakket med henne på en uke, men kysset for to dager siden? Og er det tre, fire forskjellige du snakker om? henne, henne, exen, henne.. Vanskelig å se hva som er hva Hvor gammel er du? Må være glad i drama, du. Høres ut som litt for mye drama og oppstyr her for min del Anonymous poster hash: 8660d...23a Nei nei, det er ex kjæresten min som forsøkte å kysse meg for to dager siden. Det var bare et eksempel, i det ene øyeblikket forteller hun meg hvor mye hun liker en hun holder på med og hvor mye koselig de har gjort. Og i det andre øyeblikket forsøker hun å kysse meg og vil bli sammen med meg igjen. Det er ikke aktuelt, men forteller jo litt hvor vinglete de er.. Mente bare at jeg kanskje forstår hun jeg har holdt på med i 3 uker ( Som jeg ikke har sett på en uke) om hun har hatt en tidligere deep connection med han andre karen. Har uansett ikke tenkt til å ta kontakt med jenta tråden handler om, men blir glad om hun gjør det og kommer med en unnskyldning. Men har mine tvil. Sånn erre. Anonymous poster hash: d6e00...2bd ## sitatpyramide fjernet av ilpostino ## Endret 30. august 2016 av ilpostino Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Nei, det har ikke nødvendigvis med selvrespekt å gjøre. Det er avhengig av hvordan man har blitt behandlet og hva man selv føler, MEN, om man uten å blunke tar tilbake en jente som ikke har behandlet deg greit (og implisitt lar henne fortsette med det), så har man ikke mye selvrespekt. Ja, det er klart. Har man blitt behandlet dårlig er man jo selvfølgelig ikke interessert i dette mennesket lenger, men så er da heller ikke situasjonen den at begge to har lyst til å forplikte seg men ikke har muligheten - som er den situasjonen jeg snakker om. Selvfølgelig ikke interessert i det mennesket? Hvilken planet lever du på? Mange er både interessert i og fortsetter å være i forhold med personer som behandler seg dårlig. Den siste setningen der er bare rotete. Tja, jeg vet ikke… Hvis jeg møtte henne i det hun var i prosessen med å bestemme seg og hun liker meg også har jo hun havnet i et lite dilemma - det er da en ærlig sak det. Som sagt, dårlig timing - hadde jeg da vært noen uker tidligere ute kunne det vært meg hun valgte å få en avklaring med først. Jeg rangerer rett og slett ikke meg selv i forhold til andre menn, helt enkelt. Jeg gjør meg, bedre enn noen andre kan gjøre meg, og jeg deler min tid og oppmerksomhet med de som setter pris på den - fullstendig uavhengig av hvilke andre mennesker de deler sin tid og oppmerksomhet med. Tja, jeg vet ikke… Hvis jeg møtte henne i det hun var i prosessen med å bestemme seg og hun liker meg også har jo hun havnet i et lite dilemma - det er da en ærlig sak det. Som sagt, dårlig timing - hadde jeg da vært noen uker tidligere ute kunne det vært meg hun valgte å få en avklaring med først. Jeg rangerer rett og slett ikke meg selv i forhold til andre menn, helt enkelt. Jeg gjør meg, bedre enn noen andre kan gjøre meg, og jeg deler min tid og oppmerksomhet med de som setter pris på den - fullstendig uavhengig av hvilke andre mennesker de deler sin tid og oppmerksomhet med. Gjeeeesp. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Utdrag: Jeg vil ikke holde deg for narr, og jeg digger deg som person og henge med deg. Men jeg har hatt en greie med en annen en stund som vi la på is i sommer. Nå ser det ut til isen smelter og jeg skylder han og finne ut hva det er før jeg hopper ut i noe annet. Beklager! Haha, for en måte å skrive det på. Hva ville dere svart på dette? Vel, du har allerede blitt holdt for narr, og hun hoppet uti det med deg. Hun beklager, men innser ikke hva hun har gjort. Den andre typen setter sikkert like lite pris på dette som deg. I verste fall fremstiller hun forholdet til deg "litt" annerledes enn virkeligheten var (les: du presset henne), og du får en ublid fyr på døra. Ta vare på alt som kan dokumentere din uskyld, du kan få bruk for det. Du får nesten håpe på at hun også holder den andre typen for narr, og ikke forteller ham noe om deg. Endret 30. august 2016 av Horten Market Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg vedder minst en tier på at hun aldri har fortalt han andre fyren om TS. Lenke til kommentar
12345677 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) . Endret 22. september 2016 av Lithe 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Utdrag: Jeg vil ikke holde deg for narr, og jeg digger deg som person og henge med deg. Men jeg har hatt en greie med en annen en stund som vi la på is i sommer. Nå ser det ut til isen smelter og jeg skylder han og finne ut hva det er før jeg hopper ut i noe annet. Beklager! Haha, for en måte å skrive det på. Hva ville dere svart på dette? Vel, du har allerede blitt holdt for narr, og hun hoppet uti det med deg. Hun beklager, men innser ikke hva hun har gjort. Den andre typen setter sikkert like lite pris på dette som deg. I verste fall fremstiller hun forholdet til deg "litt" annerledes enn virkeligheten var (les: du presset henne), og du får en ublid fyr på døra. Ta vare på alt som kan dokumentere din uskyld, du kan få bruk for det. Du får nesten håpe på at hun også holder den andre typen for narr, og ikke forteller ham noe om deg. Hehe. Jeg tror ikke hun gjorde det annet enn at hun ventet 2-3 dager med å fortelle meg det. Og de 2-3 dagene snakket hun nesten ikke til meg. Mest sannsynlig fordi hun skulle vurdere hva hun ville. Merket på meldingene med engang når det skjedde. Nå er det litt mer bak dette enn hva jeg har skrevet her, og jeg var litt klønete i fylla forrige gangen vi var ute som jeg godt skulle vært foruten. Sa f.eks ting hun hadde fortalt til meg i fortrolighet videre til en venn av hun noe hun absolutt sa jeg ikke skulle som endte med at hun måtte lyve til vennen sin så hun ikke skulle klikke fordi hun hadde fortalt det videre osv. Må lære meg å tenke før jeg snakker altså. Overreagerte også veldig på hun melding som hun sendte meg og "klikket" litt. Så det var nok flere små ting som på kort tid gjorde at hun valgte han fremfor meg, men det er ting jeg kan ta med videre og jobbe med. Utrolig irriterende men sånn er det. Hun sa dog mye rart på fylla hun og, f.eks at hun synes vennen jeg hadde tatt med var litt taper osv. Så det går nok litt begge veier. Anonymous poster hash: d6e00...2bd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå