AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Jeg er enig med deg i å droppe og svare på siste melding. Virker som hun er litt usikker så "gi" henne litt tid Anonymous poster hash: 123b0...6cc Anonymous poster hash: 123b0...6cc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 I hear you man! Sånt suger. Den beste jeg har møtt ever-ever-ever (ikke kødd) var ikke klar for et forhold, så jeg sitter vel i nesten samme situasjon. Eneste forskjellen er at jeg fortsatt har mulighet til å kapre henne når hun er klar, og innimellom er det til og med sterke håp. Kall meg teit, i don`t care. Kameratene mine digger henne og mener at det er sånn de har forestilt seg riktig dame for meg.. Jeg tenkte det samme om dere inntil jeg leste siste innlegg ts. Tror det beste er å hoppe av toget. Anonymous poster hash: a9a58...b18 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Den beste jeg har møtt ever-ever-ever (ikke kødd) var ikke klar for et forhold, så jeg sitter vel i nesten samme situasjon. No offense, men alle jenter er klar for et forhold. Det er hele formålet med livet deres. Tror du hun hadde sagt det til Brad Pitt eller George Clooney? Sorry, Brad, men jeg er ikke klar for et forhold. Med noen ytterst få unntak gjelder følgende: Jeg er ikke klar for et forhold = Jeg er ikke klar for et forhold med DEG Tough love, bro, men jeg snakker sannhet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Det er sjelden man finner sånne jenter. Ekstremt naturlig vakker, selvstendig, utadvendt, bein i nesa, svært flink karrieremessig. Altså alt var top notch. Hver gang jeg var med henne tikket det meldinger inn i innboksen fra desperate gutter på face som hun ikke gadd å svare på, jeg følte meg så heldig. Du er emosjonelt investert. Jeg betviler sterkt at hun er så spesiell og fantastisk som du sier. Det er bra du følte deg heldig, men du burde også tenke at HUN skal føle seg heldig. Haha. Jeg sier til kjæresten min at hun burde føle seg heldig som har fått meg. Hun er enig. Uff. Men jeg har litt å jobbe med selv og er godt i gang med det. Jeg følte hele veien at hun var bedre enn meg. Langt rikere familie, vil si hun er en sterk 9ér og jeg en 7/8ér, langt bedre sosial nettværk, bedre jobb etc. Kunne rett og slett ikke forstå at hun likte meg og jeg vet at her hadde det blitt krasj før eller senere. Der hun kommer fra og de vennene hun har hadde ikke fungert med den livsstilen jeg kunne gitt henne, måtte rett og slett tatt en videreutdannelse fordi hun hadde ikke blitt lykkelig. I dont blame here, ville tenkt det samme. Hva har du å jobbe med? Hva tenker du konkret? Det du sier her er dog veldig avslørende og ærlig. Det er positivt. Det er da man kommer videre. Mange har et altfor stort ego og er ikke villig til å se seg selv i speilet og ta selvkritikk. Jenter vil ha en likemann eller helst en de kan se opp til. For pene jenter som er på vei en plass i livet opplever de dessverre at menn flest blir noen patetiske nek som prøver å gjøre de til lags. Det er sjeldent at de møter sin likemann. Taktikker og alt som jeg skrev om i "Betraktninger rundt "game"" er et forsøk på å lure jenter til å tro at du er deres likemann, men det blir bare fake og blir avslørt til syvende og sist. Om hun føler at du føler deg mindre verdt enn henne, så vil det være veldig avtennende. Det vil også gjøre at du oppfører deg mindre attraktivt rundt henne. Fordi alt strømmer innenfra og ut. Den du er vil alltid komme til syne på en eller annen måte. Jeg er sikker på at du alt er rikelig bra nok for både henne og alle andre. Du må bare se det selv og tro det selv. Du må vite det. Du må seg på deg selv som en 10er. Ikke en 7-8 som du sier. Om du skal sammenligne deg selv med hennes standarder og samfunnets standarder, så prøver du bare å bli god i deres spill. Se det jeg skrev om sosial status i den andre tråden min. En virkelig attraktiv mann gir blaffen i å leve opp til andres forventninger. Hans liv. Hans premisser. Null kompromiss. Videreutdanning for å være bra nok for en jente? Come on. Skrev ikke du at du tjente 6-700K en plass? Er litt trøtt, så skriver kanskje litt usammenhengende. Men uansett har hun gitt meg en utrolig bra selvtillit boost på den lille tiden vi hadde. Bra. Arkiver denne opplevelsen som noe positivt. Men ekte selvtillit må komme innenfra. Det er derfor pene jenter kan være utrolig selvsikre. Alt føles amazing når de får 200 likes på Facebook og Instagram. De er eksternt validerte på grunn av utseendet sitt. Men om de får en negativ kommentar eller positiv feedback skulle utebli, så knekker de sammen og blir usikre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Den beste jeg har møtt ever-ever-ever (ikke kødd) var ikke klar for et forhold, så jeg sitter vel i nesten samme situasjon. No offense, men alle jenter er klar for et forhold. Det er hele formålet med livet deres. Tror du hun hadde sagt det til Brad Pitt eller George Clooney? Sorry, Brad, men jeg er ikke klar for et forhold. Med noen ytterst få unntak gjelder følgende: Jeg er ikke klar for et forhold = Jeg er ikke klar for et forhold med DEG Tough love, bro, men jeg snakker sannhet. Mulig du snakker sant, men kom tilbake om 20 år. Når du har fått mer praksis enn teori. Husker fortsatt dagen jeg var like skråsikker, tro meg. Anonymous poster hash: a9a58...b18 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Det kommer helt an på jenta, skal jeg si deg. Er man selvsikker så er det andre ting på menyen. Det du snakker om her er ikke selvsikkerhet. En selvsikker jente er hun som gir f`en i det du mener selvsikre jenter oppsøker. Anonymous poster hash: a9a58...b18 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Folkens… Hvis det nå om 3 måneder er sånn at hun tar kontakt med TS igjen, og TS ikke har noe annet på gang og fortsatt har følelser for henne, mener dere alvorlig talt at han da skal avvise henne? Ja. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Folkens… Hvis det nå om 3 måneder er sånn at hun tar kontakt med TS igjen, og TS ikke har noe annet på gang og fortsatt har følelser for henne, mener dere alvorlig talt at han da skal avvise henne? Ja. Nei, da ville jeg pult henne hardt flere ganger. Kose masse slik at jeg "bruker" henne opp. Også playe henne litt før jeg slår opp. Anonymous poster hash: 3e5d9...548 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Først litt generelt. En mann som er trygg på seg selv og som er reflektert har ikke behov for å sette knallharde ultimatum i øst og vest. En slik mann har den indre ro og oversikt til å opptre verdig og behersket i den mest stressende situasjon. Er det noe en skal søke etter så er det den britiske overklasseroen som en kjenner fra diverse eventyrfilmer. Da er en tydelig, ærlig, tilgivende, men også full av selvrespekt. Når det gjelder deg og denne unge kvinnen TS, så har du funnet en dramadronning med et usikkert indre. Det hun holder på med er en klassisk bitch-test. Bare sørg for å ha hevet hodet og ro i situasjonen. Hun prøver å trykke på dine knapper for å se om hun klarer å vekke en emosjonell reaksjon hos deg. Du kan gjerne fortsette å ha kontakt med henne, men ikke gjør deg avhengig av henne, og ikke la deg leke med. Med det mener jeg at du skal overse alle hennes forsøk på å vippe deg av pinnen. Snakk med henne på en voksen måte og si ting direkte, men vennlig. Hvis du vil ha henne, så være tydelig på det, men ikke vent på henne. Hvis hun er moden nok så innser hun at du er en kjernekar som står støtt i stormen, er hun ikke moden nok vil mengden drama bare øke. Du vet hva du i så fall har å gjøre. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Hvor gammel er du? Kanskje hun finner ut av at du er altfor langt på vei i livet enn henne? Anonymous poster hash: 3e5d9...548 Hun er 24 jeg er 26. Vi møttes på Tinder. Men dropper å svare på siste meldingen i think, dette blir for dumt føler jeg. Først kommer det diktet og en gammel flamme, og så er han plutselig ikke så viktig. Men hun orker ikke å holde på med flere gutter og vil fokusere på jobben. Javel, hvorfor ikke si det med engang. Weird. Så avslutter hun med at hun håper vi ses så hun skal mindfucke meg litt til. Anonymous poster hash: d6e00...2bd hun ble played.... nå er hun "såret og skal fokusere på jobb en stund"..... ikke vær en trygg havn du nå. La vær og svare. Hvis hun vil ha noe med deg å gjøre så vil hun kontakte deg, og da bør det være med en unnskyldning og en forklaring på hvorfor hun gjorde en så stor feil. Tipper hun satt han andre fyren litt på en pidestall, kanskje han var veldig rik eller kjent eller noe sånt, da dropper damer gjerne 6mnd dating og tar agnet med en gang.... så blir dem såra... alltid Endret 24. august 2016 av guest_anon Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Folkens… Hvis det nå om 3 måneder er sånn at hun tar kontakt med TS igjen, og TS ikke har noe annet på gang og fortsatt har følelser for henne, mener dere alvorlig talt at han da skal avvise henne? Jeg hadde nok gjort det. Hvis det først har gått skeis med en jente er det ingen vei tilbake for min del. Da gjelder det å legge det bak seg og starte med blanke ark. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Mulig du snakker sant, men kom tilbake om 20 år. Når du har fått mer praksis enn teori. Husker fortsatt dagen jeg var like skråsikker, tro meg. Nå sa jeg at det var en generalisering med ytterst få unntak, så da gjelder vel unntaket deg og henne. Men jeg mener oppriktig at om en jente møter en mann hun virkelig liker, så vil hun ønske et forhold med denne mannen og kaste fort det hun ellers har i hendene. Unntak vil da være om hennes forrige mann døde kvelden før, sykdom, barn og en ellers umulig livssituasjon hvor et forpliktende forhold ikke er mulig. Men normale jenter som bare sitter på gjerdet og ikke er klar for forhold tror jeg ikke er spesielt vanlig. Da har de bare ikke møtt noen de liker godt nok enda. Det kommer helt an på jenta, skal jeg si deg. Er man selvsikker så er det andre ting på menyen. Det du snakker om her er ikke selvsikkerhet. En selvsikker jente er hun som gir f`en i det du mener selvsikre jenter oppsøker. Anonymous poster hash: a9a58...b18 Vanskelig å svare på et tomt sitat. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Har datet et par sånne skruller nylig jeg også. De kunne i grunn brukt klisjèen "Det er ikke deg, det er meg." Og det hadde stemt.Deres tap, kompis. Plenty of fish in the sea... men dessverre en minkende mengde med kvinnfolk som ikke er gale Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Folkens… Hvis det nå om 3 måneder er sånn at hun tar kontakt med TS igjen, og TS ikke har noe annet på gang og fortsatt har følelser for henne, mener dere alvorlig talt at han da skal avvise henne?Jeg hadde nok gjort det. Hvis det først har gått skeis med en jente er det ingen vei tilbake for min del. Da gjelder det å legge det bak seg og starte med blanke ark. Ja, men du starter jo ikke med blanke ark hvis denne dama havner på svartelisten. Én ting er hvis en finner ut at en ikke passer sammen, men tilfellet her er jo bare dårlig timing. Hvis tilfeldighetene vil det slik at man om noen måneder eller år befinner seg i en situasjon hvor følelsene er der og timingen er riktig virker det for meg meningsløst å skulle gå fra det. 5 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Ja, men du starter jo ikke med blanke ark hvis denne dama havner på svartelisten. Én ting er hvis en finner ut at en ikke passer sammen, men tilfellet her er jo bare dårlig timing. Hvis tilfeldighetene vil det slik at man om noen måneder eller år befinner seg i en situasjon hvor følelsene er der og timingen er riktig virker det for meg meningsløst å skulle gå fra det. "Blanke ark" i denne settingen betyr å få dama på svartelista ut av systemet og være mottakelig for å treffe andre. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Ja, men du starter jo ikke med blanke ark hvis denne dama havner på svartelisten. Én ting er hvis en finner ut at en ikke passer sammen, men tilfellet her er jo bare dårlig timing. Hvis tilfeldighetene vil det slik at man om noen måneder eller år befinner seg i en situasjon hvor følelsene er der og timingen er riktig virker det for meg meningsløst å skulle gå fra det. "Blanke ark" i denne settingen betyr å få dama på svartelista ut av systemet og være mottakelig for å treffe andre.Det er ingen motsetning mellom det du snakker om og det jeg snakker om, så jeg skjønner som sagt ikke problemet. Endret 24. august 2016 av henrikwl 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Folkens… Hvis det nå om 3 måneder er sånn at hun tar kontakt med TS igjen, og TS ikke har noe annet på gang og fortsatt har følelser for henne, mener dere alvorlig talt at han da skal avvise henne?Jeg hadde nok gjort det. Hvis det først har gått skeis med en jente er det ingen vei tilbake for min del. Da gjelder det å legge det bak seg og starte med blanke ark. Ja, men du starter jo ikke med blanke ark hvis denne dama havner på svartelisten. Én ting er hvis en finner ut at en ikke passer sammen, men tilfellet her er jo bare dårlig timing. Hvis tilfeldighetene vil det slik at man om noen måneder eller år befinner seg i en situasjon hvor følelsene er der og timingen er riktig virker det for meg meningsløst å skulle gå fra det. Det er ikke bare dårlig timing. Hun hadde to valg (egentlig flere valg, men la oss fokusere på disse to valgene). Hun kunne velge eksen eller TS, og sa at hun valgte eksen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Folkens… Hvis det nå om 3 måneder er sånn at hun tar kontakt med TS igjen, og TS ikke har noe annet på gang og fortsatt har følelser for henne, mener dere alvorlig talt at han da skal avvise henne? Én ting er hvis en finner ut at en ikke passer sammen, men tilfellet her er jo bare dårlig timing. Hvis tilfeldighetene vil det slik at man om noen måneder eller år befinner seg i en situasjon hvor følelsene er der og timingen er riktig virker det for meg meningsløst å skulle gå fra det. Hvordan vet du så sikkert at tilfellet bare er dårlig timing? Jeg mener det er avhengig av omstendighetene og hvordan hun oppførte seg når hun gjorde det slutt, men sakens kjerne er at trådstarter ble valgt bort til fordel for noe annet, hva nå det er. Hadde det vært meg, så skulle hun i hvert fall ikke enkelt fått en ny sjanse. Hun skulle fått jobbe for meg og jeg hadde sørget for at jeg jevnlig kom i munnen hennes før jeg i det hele tatt vurderte noe mer seriøst. Men om trådstarter fortsatt er emosjonelt investert og forelsket, så sier man ikke enkelt nei i en slik situasjon. Da er hun bare den litt tåpelige og forvirrede jenta (akk, en av kvalitetene som gjør henne så søt og herlig!) som endelig fant ut av hva hun ville etter en liten feil. Selvsagt får hun en ny sjanse. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Hun skulle fått jobbe for meg og jeg hadde sørget for at jeg jevnlig kom i munnen hennes før jeg i det hele tatt vurderte noe mer seriøst. Det at en dame må suge deg gjentatte ganger for at du skal ta henne seriøst sier sitt om deg. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Hun skulle fått jobbe for meg og jeg hadde sørget for at jeg jevnlig kom i munnen hennes før jeg i det hele tatt vurderte noe mer seriøst. Det at en dame må suge deg gjentatte ganger for at du skal ta henne seriøst sier sitt om deg. Hva sier det om meg da? En formulering noe på kanten og ikke helt bokstavelig ment, men essensen i det jeg skrev står jeg for. EDIT: Jeg sa heller ikke at hun måtte suge meg for at jeg skulle ta henne seriøst. Det jeg egentlig sa var at vi i det minste skulle ha jevnlig sex før jeg vurderte et seriøst forhold med henne. Og det er jo slik det alltid bør være. Menn flest ser ut til å ville prøve få et forhold slik at de kan få sex. Kanskje som en belønning for å ha vært snill gutt? Det er langt bedre å begynne med sex og så vurdere et seriøst forhold derfra. Vinn-vinn. Endret 25. august 2016 av Bruker-239845 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå