Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente jeg datet 6 ganger valgte noen andre

Anbefalte innlegg

Hva du skal svare? Du kan jo bare svare "ok, skjønner :)"

For meg ville dette vært et punktum. Men hvis du er åpen for å treffe henne igjen senere så kan du jo skrive at hun får finne ut av dette og så får dere evt se hva fremtiden bringer.

Kommer til å skrive det. Ok, skjønner :) Kanskje du får si i fra om isen smelter igjen eller noe, hehe.

"jeg skylder han og finne ut hva det er før jeg hopper ut i noe annet"

Hva skal egentlig det bety? 

Anonymous poster hash: d6e00...2bd

At hun har (hatt) følelser for han, definitivt sterkere enn følelsene hun har fått for deg i løpet av 6 dater. Synes hun virket oppriktig i meldingen. Classy. 

Nå bør du ta avstand. Ikke sende snaps, meldinger osv. Møtes dere på byn så kan du gjerne flørte litt med hun, men vær like mye opptatt av andre jenter. Vis at hun ikke lenger er "nr. 1" for deg. Og som du selv sier; se etter en annen. 

Edit: Og gjentar det de andre allerede har sagt; ikke vær bitter :)

Endret av G27
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det bare er meg men jeg hadde stusset litt om en kompis eller familiemedlem hadde introdusert meg etter så få dates. Jeg er forøvrig enig med stigfjel. Det var morsomt så lenge det varte men nå må du seile videre. 

Hun var iallefall ærlig (eller kom med en grei bortforklaring) så et kort og konsist svar kan vel være på sin plass. 

Lenke til kommentar

Det er vesentlig å ikke fremstå som sur og bitter, så du bør absolutt svare. Men virk litt likegyldig.

Jepp, er ikke "du får si ifra om isen smelter, hehe."

Litt likegyldig? :)

Synes ikke at det virker særlig likegyldig. Virker heller som at du vil ha henne, og er villig til å vente på henne om nødvendig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er vesentlig å ikke fremstå som sur og bitter, så du bør absolutt svare. Men virk litt likegyldig.

NEI! det vet du godt også.... "du får si ifra"? hun har da faen ikke noe meldeplikt til deg! Hvis du skal svare får du skrive "okei lykke til, var kjekt å møte deg" eller noe sånt. Ikke vær en bitter bitch....

hvis du skriver "du får si ifra hvis".... så er du avslått for alltid, du skriver bokstavelig talt at "jeg venter jeg sjø, jeg er avhengig av deg, jeg venter på deg..." som er det MINST sexy en gutt kan gjøre. Sorry, men du kommer aldri til å lande en bra dame med slik holdning... aldri!

Sett punktum ved hun dama der nå, hvis hun kommer tilbake etter å ha blitt played som det høres ut som hun er i ferd me å gjøre, så sier du neitakk. Ha litt selvrespekt i behold. Du høres ut som en needy svak person, du må forbedre deg hvis du skal bli respektert i et forhold. 

Endret av guest_anon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt forelskelsesblind eller? Det du sier mellom ordene der er at du er villig til å vente på hun, som oscrue også skriver. 

Lenke til kommentar

Overanalysering er en ting ;) Og generalisering av en kvinnes tankegang og generalisering av hvordan en mann er "sexy" i forhold til oppførsel.

Tror nok det finnes mange menn som har fått bra damer uten å være "tøffen".

Edit; Var til guest_anon, kom et innlegg i mellom.

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Overanalysering er en ting ;) Og generalisering av en kvinnes tankegang og generalisering av hvordan en mann er "sexy" i forhold til oppførsel.

Tror nok det finnes mange menn som har fått bra damer uten å være "tøffen".

Edit; Var til guest_anon, kom et innlegg i mellom.

"tøffen" er en ting, sette seg selv som likeverd i forhold til dama er noe annet. Hvis du behandler en dame som at hun har like lyst på deg som du har på henne, så får du en helt annen dynamikk. De fleste gutter tenker at dem vil ha dama mer enn hun vil ha dem.... de gutta får ingenting bra i livet. Kun en holdning som må endres. Damer bekrefter dette. 

Endret av guest_anon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva du skal svare? Du kan jo bare svare "ok, skjønner :)"

For meg ville dette vært et punktum. Men hvis du er åpen for å treffe henne igjen senere så kan du jo skrive at hun får finne ut av dette og så får dere evt se hva fremtiden bringer.

Kommer til å skrive det. Ok, skjønner :) Kanskje du får si i fra om isen smelter igjen eller noe, hehe.

"jeg skylder han og finne ut hva det er før jeg hopper ut i noe annet"

Hva skal egentlig det bety? 

At hun har (hatt) følelser for han, definitivt sterkere enn følelsene hun har fått for deg i løpet av 6 dater. Synes hun virket oppriktig i meldingen. Classy. 

Nå bør du ta avstand. Ikke sende snaps, meldinger osv. Møtes dere på byn så kan du gjerne flørte litt med hun, men vær like mye opptatt av andre jenter. Vis at hun ikke lenger er "nr. 1" for deg. Og som du selv sier; se etter en annen. 

Edit: Og gjentar det de andre allerede har sagt; ikke vær bitter :)

Enig. Jeg tipper dette er en hun har blitt ditchet av, og nå har han tatt kontakt igjen. Fordi senest for fire dager siden når vi var sammen med fleste parten av vennene hennes lå hun inntil meg hele kvelden og kysset meg åpenlyst foran vennene sine, ville leie hender når vi gikk ut sammen med de og vennene fortalte at hun hadde fortalt masse om meg.

Så dette er nok en hun har hatt store følelser for. Greit nok det.

Jeg synes også hun virker oppriktig, og det var en classy melding akkurat som det hun er. Skikkelig stilfull dame. 

Lenke til kommentar

Husker jeg drev og styrte med en dame som ga blandede signaler. Dum som jeg var den gang lot jeg det skure og gå slik at jeg aldri kom videre. Til slutt sa jeg rett ut (over epost, det var svært vanskelig å få truffet henne, eller til og med snakket/chattet med henne). Da sprakk bobla, med at hun hadde blitt forelsket i en annen. Men hun ville veldig gjerne at vi skulle være venner (selvfølgelig, standardfrase). Da gjorde jeg det klart at jeg måtte gå videre, uten henne, og ønsket så henne lykke til videre i livet. Vi hadde ikke kontakt etterpå, jeg fikk fred og kunne konsentrere meg om de viktige tingene. Dette skjedde før siste semesteret på studiet.

Jeg ble ferdig med studiet og flyttet fra studiestedet, til en annen kant av landet. På høsten fikk jeg tlf fra en venninne som fortsatt studerte. Hun fortalte at hun nå hadde samme fag som denne jenta jeg var interessert i. Og jenta hadde tatt kontakt med min venninne og sagt noe sånt:

Hun: "heisann. Hvordan går det med vår felles venn, da?"

Venninne: "nei, det går da bra med ham. Han er ferdig og har flyttet herfra, begynt å jobbe".

Videre begynte hun å slenge dritt til venninnen min om at jeg var bitter, ikke tålte at hun hadde fått seg kjæreste osv. Venninnen min prøvde å bytte samtaleemne, men jenta hadde visst fortsatt likevel. Så jeg lurer på hvem som var mest bitter av oss. Selv var jeg ganske overrasket over det venninnen min fortalte, hadde faktisk lagt det der bak meg. Altså, det hendte at jeg tenkte på henne, men det hadde ikke noen sentral plass i livet lenger. I sånne situasjoner hvor jeg blir valgt bort til fordel for andre er det best for meg å bryte kontakten helt. Både for å kunne gå videre, være disponert for å treffe noe som setter meg først, men også for å markere tydelig overfor motparten at jeg ikke godtar å være noe andrevalg, en backup-løsning.

Lenke til kommentar

NEI! det vet du godt også.... "du får si ifra"? hun har da faen ikke noe meldeplikt til deg! Hvis du skal svare får du skrive "okei lykke til, var kjekt å møte deg" eller noe sånt. Ikke vær en bitter bitch....

hvis du skriver "du får si ifra hvis".... så er du avslått for alltid, du skriver bokstavelig talt at "jeg venter jeg sjø, jeg er avhengig av deg, jeg venter på deg..." som er det MINST sexy en gutt kan gjøre. Sorry, men du kommer aldri til å lande en bra dame med slik holdning... aldri!

Sett punktum ved hun dama der nå, hvis hun kommer tilbake etter å ha blitt played som det høres ut som hun er i ferd me å gjøre, så sier du neitakk. Ha litt selvrespekt i behold. Du høres ut som en needy svak person, du må forbedre deg hvis du skal bli respektert i et forhold. 

Hei, takk for ærlig svar!

Men synes okey lykke til, var kjekt å møte deg høres litt kort og bittert ut? Hun prøver jo å være relativt hyggelig i meldingen. Jeg har forståelse for at hun kan ha følelser for andre, og som regel er det jeg som gjør dette mot jenter og ikke omvendt, og jeg ville tenkt hun var bitter om hun skrev dette til meg.

Hva med: Hei! Jeg forstår, lykke til med det! Var kjekt å møte deg. :) ?

Dropper det med " du får si ifra hvis", takk for innspillet. 

Jeg blir vel i utgangspunktet veldig fort betatt, men har ikke vært needy i det hele tatt mot henne her. Er bare at hun har vært utrolig snill mot meg når vi har vært sammen, så jeg har på en måte lyst til å ha kontakt med henne senere også. Om hun har holdt på med han lenge og kun møtt meg 6 ganger synes jeg det står respekt av at hun ikke " dobbelt dater " to stk samtidig. Om hun finner ut i løpet av kort tid at han ikke var noe ville jeg gått tilbake til henne. Rett og slett fordi hun er en genuint bra person og jeg liker henne utrolig godt. Og hadde jeg vært like classy som henne hadde jeg gjort det samme i hennes situasjon. 

Får satse på at hun blir played av han.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men synes okey lykke til, var kjekt å møte deg høres litt kort og bittert ut? Hun prøver jo å være relativt hyggelig i meldingen. Jeg har forståelse for at hun kan ha følelser for andre, og som regel er det jeg som gjør dette mot jenter og ikke omvendt, og jeg ville tenkt hun var bitter om hun skrev dette til meg.

Jeg blir vel i utgangspunktet veldig fort betatt, men har ikke vært needy i det hele tatt mot henne her. Er bare at hun har vært utrolig snill mot meg når vi har vært sammen, så jeg har på en måte lyst til å ha kontakt med henne senere også. Om hun har holdt på med han lenge og kun møtt meg 6 ganger synes jeg det står respekt av at hun ikke " dobbelt dater " to stk samtidig. Om hun finner ut i løpet av kort tid at han ikke var noe ville jeg gått tilbake til henne. Rett og slett fordi hun er en genuint bra person og jeg liker henne utrolig godt. Og hadde jeg vært like classy som henne hadde jeg gjort det samme i hennes situasjon. 

Du godtar å være et andrevalg? For du blir jo dumpa her til fordel for en annen.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Du godtar å være et andrevalg? For du blir jo dumpa her til fordel for en annen.

Jeg kan på en måte forstå det, jeg har vært i samme situasjon mange ganger der jeg har gjort det samme mot andre jenter... Eneste forskjellen er at de jentene ikke viste at jeg holdt på med andre, da. Hun er i hvert fall ærlig.

Lenke til kommentar

Jeg kan på en måte forstå det, jeg har vært i samme situasjon mange ganger der jeg har gjort det samme mot andre jenter... Eneste forskjellen er at de jentene ikke viste at jeg holdt på med andre, da. Hun er i hvert fall ærlig.

Så hva har du sagt til de du har valgt bort tidligere?

Lenke til kommentar

Nei, vet du hva. Nå sier jeg mye for å prøve å beskytte meg selv.

Jeg vil ikke være noe andre valg så det er uaktuelt å bli sammen med henne eller date hun på nytt. Blir bare litt trist av å tenke på det fordi jeg følte hun var min og hun var så utrolig snill og hyggelig mot meg.

Men hadde hun digget meg hadde hun jo driti i han andre. Vi har tross alt gjort ganske mye på de 3 ukene og jeg følte hun behandlet meg omtrent som kjæresten sin når hun gjorde det foran gutte/jente vennene sine og de ikke reagerte på det engang. ( Tydelig at de vet alt om meg )

Skal slutte å tenke på hun nå!  Jenta som glapp. :( 

Lenke til kommentar

Nei, vet du hva. Nå sier jeg mye for å prøve å beskytte meg selv.

Jeg vil ikke være noe andre valg så det er uaktuelt å bli sammen med henne eller date hun på nytt. Blir bare litt trist av å tenke på det fordi jeg følte hun var min og hun var så utrolig snill og hyggelig mot meg.

Men hadde hun digget meg hadde hun jo driti i han andre. Vi har tross alt gjort ganske mye på de 3 ukene og jeg følte hun behandlet meg omtrent som kjæresten sin når hun gjorde det foran gutte/jente vennene sine og de ikke reagerte på det engang. ( Tydelig at de vet alt om meg )

Skal slutte å tenke på hun nå!  Jenta som glapp. :(

Da gir du uttrykk for det, så har du i hvert fall sagt det du virkelig mener. Om hun oppfatter deg på den ene eller andre måten er vel mer eller mindre irrelevant?

Lenke til kommentar

Så hva har du sagt til de du har valgt bort tidligere?

Bare sluttet å svare de. Vært feig selv. Fått litt dårlig samvittighet når de har sendt snap og gjort seg til skikkelig for at jeg skal ble keen, men.

Jeg droppet faktisk en for å holde på med henne her da det ble for vanskelig å holde på med begge to samtidig. Det var faktisk exen min som ville ha meg tilbake. Det ble for vanskelig å date begge to samtidig så da måtte jeg avslutte det med exen helt. De to hatet hverandre, så det endte med at exen slettet meg fra alt og hater meg. ( var sammen i 5 år). 

Nå 3 uker senere jeg helt på blanke ark, fordi nå liker jo ingen av de meg. Hehe.

Sånn her det. :)

Lenke til kommentar

Bare sluttet å svare de. Vært feig selv. Fått litt dårlig samvittighet når de har sendt snap og gjort seg til skikkelig for at jeg skal ble keen, men.

Jeg droppet faktisk en for å holde på med henne her da det ble for vanskelig å holde på med begge to samtidig. Det var faktisk exen min som ville ha meg tilbake. Det ble for vanskelig å date begge to samtidig så da måtte jeg avslutte det med exen helt. De to hatet hverandre, så det endte med at exen slettet meg fra alt og hater meg. ( var sammen i 5 år). 

Nå 3 uker senere jeg helt på blanke ark, fordi nå liker jo ingen av de meg. Hehe.

Sånn her det. :)

Ikke bra, ghosting på den måten der er en uting, og er nesten fristet til å bruke ordet "karma" om denne situasjonen her. Ekte menn har baller og ryggrad nok til å si ting som de er, mener nå jeg.

Det var en gang jeg unnlot å svare en dame. Hun hadde vært nedfor, og jeg hadde ringt henne, pratet med henne for å prøve å muntre henne opp. Et par dager etterpå var hun i bedre humør, og vi hadde en god tone da vi pratet igjen. Senere på kvelden sendte hun melding om at hun ønsket mindre kontakt med meg. Da gadd jeg ikke svare henne. Hun hadde klaget på at hun var lei seg, jeg prøvd å få henne til å føle seg bedre, og det var takken? Nei, sånt gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...