AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Hei! Møtte en fantastisk jente for 3 uker siden og vi har til sammen vært på 6 dater. Vært like hyggelig hver gang, vi har kysset og hatt sex. Jeg har også hilst på foreldrene hennes. Senest forrige uke møtte jeg flere av vennene hennes og de likte meg godt. Det sa både hun og vennene. Plutselig på torsdagen sluttet hun med å sende meldinger og jeg merket noe er off. Snakket sammen gjennom helgen men forstod at noe var galt. Spurte om vi skulle finne på noe denne uken og fikk dette svaret i dag: Utdrag: Jeg vil ikke holde deg for narr, og jeg digger deg som person og henge med deg. Men jeg har hatt en greie med en annen en stund som vi la på is i sommer. Nå ser det ut til isen smelter og jeg skylder han og finne ut hva det er før jeg hopper ut i noe annet. Beklager! Haha, for en måte å skrive det på. Hva ville dere svart på dette? Jeg skal selvfølgelig ut å lete igjen på markedet igjen nå.. Men vil liksom ha mulighet til å kanskje reconnecte senere om jeg føler det er verdt det selv om jeg på en måte er ditchet nå. Anonymous poster hash: d6e00...2bd Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 23. august 2016 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2016 "Lykke til! Det var koselig så lenge det varte. Om skjebnen vil det så er vi begge single når vi treffes igjen...!" Geir 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Drogin Skrevet 23. august 2016 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Endret 23. august 2016 av Drogin 20 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Hei! Møtte en fantastisk jente for 3 uker siden og vi har til sammen vært på 6 dater. Vært like hyggelig hver gang, vi har kysset og hatt sex. Jeg har også hilst på foreldrene hennes. Senest forrige uke møtte jeg flere av vennene hennes og de likte meg godt. Det sa både hun og vennene. Plutselig på torsdagen sluttet hun med å sende meldinger og jeg merket noe er off. Snakket sammen gjennom helgen men forstod at noe var galt. Spurte om vi skulle finne på noe denne uken og fikk dette svaret i dag: Utdrag: Jeg vil ikke holde deg for narr, og jeg digger deg som person og henge med deg. Men jeg har hatt en greie med en annen en stund som vi la på is i sommer. Nå ser det ut til isen smelter og jeg skylder han og finne ut hva det er før jeg hopper ut i noe annet. Beklager! Haha, for en måte å skrive det på. Hva ville dere svart på dette? Jeg skal selvfølgelig ut å lete igjen på markedet igjen nå.. Men vil liksom ha mulighet til å kanskje reconnecte senere om jeg føler det er verdt det selv om jeg på en måte er ditchet nå. Anonymous poster hash: d6e00...2bd Av nysgjerriget; Hvordan møttes dere? bar? byn? Anonymous poster hash: 3e5d9...548 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 For en måte å skrive det på hva da? Hun er ærlig og skriver det rett ut. Skulle hun sagt at hun syntes pikken din er så liten at hun fant deg frastøtende.... Det eneste det er å svare er vel "ok", eventuellt en lang triade om følelsene dine Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Hva ville dere svart på dette? Jeg skal selvfølgelig ut å lete igjen på markedet igjen nå.. Men vil liksom ha mulighet til å kanskje reconnecte senere om jeg føler det er verdt det selv om jeg på en måte er ditchet nå. Anonymous poster hash: d6e00...2bd I det tilfellet der hadde jeg kanskje gått til det skritt ikke å svare i det hele tatt. Endret 23. august 2016 av stigfjel 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 For en måte å skrive det på hva da? Hun er ærlig og skriver det rett ut. Skulle hun sagt at hun syntes pikken din er så liten at hun fant deg frastøtende.... Det eneste det er å svare er vel "ok", eventuellt en lang triade om følelsene dine Haha. Nei, men det var en morsom måte å skrive det på synes jeg. Anonymous poster hash: d6e00...2bd 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Hvis jeg blir valgt bort i en datingfase, så er det i hvert fall fullstendig uaktuelt å starte på nytt med personen på et senere tidspunkt. Hun har da tatt et valg, og må ta konsekvensen av det. Jeg nekter å være noe andrevalg, en fallback-løsning. 8 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Hva du skal svare? Du kan jo bare svare "ok, skjønner :)" For meg ville dette vært et punktum. Men hvis du er åpen for å treffe henne igjen senere så kan du jo skrive at hun får finne ut av dette og så får dere evt se hva fremtiden bringer. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Enig med Stigfjel. Dessuten virker dama litt småfjern som går frem slik, og tydeligvis har holdt på med 2 stykker på en gang 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 For en måte å skrive det på hva da? Hun er ærlig og skriver det rett ut. Skulle hun sagt at hun syntes pikken din er så liten at hun fant deg frastøtende.... Det eneste det er å svare er vel "ok", eventuellt en lang triade om følelsene dine Haha. Nei, men det var en morsom måte å skrive det på synes jeg. Aha, det er jeg helt enig med. Trodde du mente at det var en dårlig måte å skrive det på Ganske lystbetont kan man si Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Enig med Stigfjel. Dessuten virker dama litt småfjern som går frem slik, og tydeligvis har holdt på med 2 stykker på en gang Husker den tråden der en mann spurte om det var greit å holde på med 2 på en gang. Bred enighet om at det var greit.... Likestilling er en bløff 4 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Enig med Stigfjel. Dessuten virker dama litt småfjern som går frem slik, og tydeligvis har holdt på med 2 stykker på en gang Husker den tråden der en mann spurte om det var greit å holde på med 2 på en gang. Bred enighet om at det var greit.... Likestilling er en bløff Jeg synes ikke det er greit for hverken menn eller kvinner. Spesielt ikke om det er snakk om tidliger X'er, og/eller sex. Men slik "moral" er vel subjektivt Endret 23. august 2016 av Drogin 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Hva ville dere svart på dette? Jeg skal selvfølgelig ut å lete igjen på markedet igjen nå.. Men vil liksom ha mulighet til å kanskje reconnecte senere om jeg føler det er verdt det selv om jeg på en måte er ditchet nå. Anonymous poster hash: d6e00...2bd I det tilfellet der hadde jeg kanskje gått til det skritt ikke å svare i det hele tatt. Ja, men vil ikke virke bitter. Kommer garantert til å møte hun på byen senere og har ikke lyst til at ting skal være kleint. Kunne jo vært greit å sette henne om hun fant ut at hun savnet meg og ikke likte den gamle isen sin. Om jeg ikke har møtt noen da kunne jeg vurdert å møtt henne selv om jeg ble ditchet. Anonymous poster hash: d6e00...2bd Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Enig med Stigfjel. Dessuten virker dama litt småfjern som går frem slik, og tydeligvis har holdt på med 2 stykker på en gang Husker den tråden der en mann spurte om det var greit å holde på med 2 på en gang. Bred enighet om at det var greit.... Likestilling er en bløff Jeg synes ikke det er greit for hverken menn eller kvinner. Spesielt ikke om det er snakk om tidliger X'er, og/eller sex. Men slik "moral" er vel subjektivt Selvfølgelig, er helt enig. Det var ikke rettet mot deg sånn sett, det var bare tilfeldigvis du som skrev det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Hva du skal svare? Du kan jo bare svare "ok, skjønner :)" For meg ville dette vært et punktum. Men hvis du er åpen for å treffe henne igjen senere så kan du jo skrive at hun får finne ut av dette og så får dere evt se hva fremtiden bringer. Kommer til å skrive det. Ok, skjønner Kanskje du får si i fra om isen smelter igjen eller noe, hehe. "jeg skylder han og finne ut hva det er før jeg hopper ut i noe annet" Hva skal egentlig det bety? Anonymous poster hash: d6e00...2bd Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Det er vesentlig å ikke fremstå som sur og bitter, så du bør absolutt svare. Men virk litt likegyldig. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Det er vesentlig å ikke fremstå som sur og bitter, så du bør absolutt svare. Men virk litt likegyldig. Jepp, er ikke "du får si ifra om isen smelter, hehe." Litt likegyldig? Anonymous poster hash: d6e00...2bd Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Vil ikke si man er bitter hvis man gjør det klart at man ikke er noe andrevalg. Det kalles å stå opp for seg selv og sine prinsipper, ha stoltheten i behold. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Vil ikke si man er bitter hvis man gjør det klart at man ikke er noe andrevalg. Det kalles å stå opp for seg selv og sine prinsipper, ha stoltheten i behold. Man trenger da ikke å si noe om at man ikke er villig til å være et andrevalg. Jeg ville heller ikke akseptert det, så jeg ville bare latt henne seile sin egen sjø. Derfor dette ville vært et punktum for meg. Men å si det til henne? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå