Gå til innhold

Normalisering av mannshat?

Anbefalte innlegg

"Let me tell you about my trouble with girls,” the 72-year-old told the audience in South Korea. “Three things happen when they are in the lab: you fall in love with them, they fall in love with you, and when you criticise them they cry."

Ubehagelige sannheter? Du gjør en dårlig jobb når det gjelder å styrke din sak.

AtW

Hvorfor kommer du bevisst med bare deler av en kommentar for å villede leseren AtW?

Dette er et direkte sitat fra avisartikkelen det ble lenket til.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes tonnevis av eksempler på at folk mister jobben av å si dustete ting. Mener jeg det er riktig? Ofte ikke. Men jeg ser ikke hvordan dustete ting som omhandler feminisme er noe nevneverdig annerledes enn andre dustete ting.

AtW

Kan du komme med noen andre ideologier her i landet hvor man har forsøkt å få kritikk av det ulovlig?

https://www.nrk.no/norge/vil-straffe-antifeminisme-1.10946673

Og ikke bare i Norge, også EU foreslår slike lover:

http://www.avoiceformen.com/suggested-reading/eu-to-ban-anti-feminist-speech/

Men som jeg har vist til tidligere så kommer du selvsagt ikke til å komme med noe slikt. For det klarer du ikke. Akkurat som at du ikke klarte å komme med EN ENESTE reklame, mens jeg gav deg flere hundre...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes tonnevis av eksempler på at folk mister jobben av å si dustete ting. Mener jeg det er riktig? Ofte ikke. Men jeg ser ikke hvordan dustete ting som omhandler feminisme er noe nevneverdig annerledes enn andre dustete ting.

AtW

Kan du komme med noen andre ideologier her i landet hvor man har forsøkt å få kritikk av det ulovlig?

Men som jeg har vist til tidligere så kommer du selvsagt ikke til å komme med noe slikt. For det klarer du ikke. Akkurat som at du ikke klarte å komme med EN ENESTE reklame, mens jeg gav deg flere hundre...

Flere ideologier er allerede gjennomført ulovlige i norge.

Det er simpelt å finne, bare søk på "sexist ads", og du finner tonnevis.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

AtW

Flere ideologier er allerede gjennomført ulovlige i norge.

Det er simpelt å finne, bare søk på "sexist ads", og du finner tonnevis.

AtW

Som hva da? Nazisme? Du må komme med bevis på påstander skjønner du lille gutt.

Så kom med noen eksempler da. Vis meg dette hatet. For alt jeg har sett av slikt er feminister som påstår at attraktive seksuelle kvinner er sexistisk... Hvor er hatet i å fremstilles som attraktiv? Å være attraktiv er en positiv egenskap AtW, å bli utsatt for vold, fremstilt som dum, drept, osv slik som menn blir er IKKE positive egenskaper AtW. Dette burde da være rimelig lett for folk å se? Når Petter Northug blir hyllet for å vinne et renn så er ikke det sexisme AtW, for å vinne er en POSITIV egenskap.

Som sagt: Vis meg bevis på dine påstander lille gutt. 

Endret av StormEagle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foreslår du faktisk prøver å søke på det, og du får masse eksempler, det er ganske langt utenfor et normalt virkelighetsbilde å late som det ikke finnes gode mengder kvinnefiendtlige reklamer. Det er det forøvrig å tro at "lille gutt" er en hersketeknikk som imponerer noen heller, det fungerer bedre til å stille din egen post i et dårligere lys.

AtW

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg foreslår du faktisk prøver å søke på det, og du får masse eksempler, det er ganske langt utenfor et normalt virkelighetsbilde å late som det ikke finnes gode mengder kvinnefiendtlige reklamer. Det er det forøvrig å tro at "lille gutt" er en hersketeknikk som imponerer noen heller, det fungerer bedre til å stille din egen post i et dårligere lys.

AtW

Hvis det er så lett å finne så har heller ikke du noen problemer med å legge ut noen eksempler her AtW? Det burde da ta deg sekunder.... Jeg har som sagt lagt ut flere hundre, mens du ikke klarer å komme med et eneste ett.

Og hersketeknikker har jeg lært av venstreekstremistene at er en god måte å debattere på. Ettersom hvor vanlig det er så kan man vel ikke dra noen annen konklusjon.... Og jeg tror ikke "lille gutt" er i nærheten en gang av din "hitling" på dette forumet.

Og å cherrypicke ut en setning fra Tim Hunt sin tale for å forsøke fremstille han i et dårlig lys setter vel heller ikke deg i et godt lys AtW?

Endret av StormEagle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det forundrer meg ikke, feminister har ett mål: mer selvstendighet til kvinner på bekostning av barn som må vokse opp i dysfunksjonelle familier der ofte moren er maktmisbrukende.

Ja, selvfølgelig, det er hovedmålet til kvinner flest, ødelegge familien.

AtW

Har du sett statistikker over menn som kommer fra familier uten fedre? Så si alt gjør de det dårligere på enn menn som kommer fra familier med fedre. Statistikker sier til og med at barn fra familier med bare fedre gjør det bedre enn barn i familier med bare mødre. Statistisk sett så slår, dreper og mishandler mødre barna sine mer enn fedre.
Kilde?

https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=fatherlessness

https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=deprived+of+fathers

google er fult av det.

Thorium hadde en veldig bra youtube video om akkurat dette, men den er tatt ned. Jeg skal se om jeg finner en annen god om feminisme han lagde.

Disse linker støtter ikke påstanden din, tvertimot. De fleste linker kritiserer fedrer som bryr seg lite om deres barn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det forundrer meg ikke, feminister har ett mål: mer selvstendighet til kvinner på bekostning av barn som må vokse opp i dysfunksjonelle familier der ofte moren er maktmisbrukende.

AtW

Har du sett statistikker over menn som kommer fra familier uten fedre? Så si alt gjør de det dårligere på enn menn som kommer fra familier med fedre. Statistikker sier til og med at barn fra familier med bare fedre gjør det bedre enn barn i familier med bare mødre. Statistisk sett så slår, dreper og mishandler mødre barna sine mer enn fedre.
Kilde?
https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=fatherlessness

https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=deprived+of+fathers

google er fult av det.

Thorium hadde en veldig bra youtube video om akkurat dette, men den er tatt ned. Jeg skal se om jeg finner en annen god om feminisme han lagde.

Disse linker støtter ikke påstanden din, tvertimot. De fleste linker kritiserer fedrer som bryr seg lite om deres barn

https://www.google.no/search?q=statistics+of+families+without+fathers&oq=statistics+of+familie&aqs=chrome.3.0j69i57j0l4.7503j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

https://www.youtube.com/watch?v=GRoOFxoDISo

Endret av Janbanan123
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jaja, selvfølgelig, alle kvinner bare gråter når de får kritikk uten å gjøre noe mer med det. Djises, jeg lurer på hva slags verden noen av folkene i denne tråden lever i.

AtW

Ja, alle sammen! Uten unntak!

Lord...

Lenke til kommentar

Ja, jeg er i samme situasjon. Men, Facebook vet ganske mye om oss. Kanskje du og/eller et par andre bruker litt for mye tid på å søke opp og irritere dere over ekstreme Twitter-brukere? Det er et hardt liv å skulle bli fornærmet av kvinner hele tiden, kanskje historikken gjenspeiler jobben dere har lagt ned.

Bare en hypotese fra min side, altså.

Lenke til kommentar

AtW

Selv om man antar det er riktig, så underbygger ikke det på noen måte en påstand om at hovedmålet til kvinner flest er å ødelegge familien. Akkurat som hovedmålet ditt neppe er å få folk til å tenke "det er jaggu mye rare meninger ute og går, disse feministene har ett poeng", men det er allikevel resultatet.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja, selvfølgelig, alle kvinner bare gråter når de får kritikk uten å gjøre noe mer med det. Djises, jeg lurer på hva slags verden noen av folkene i denne tråden lever i.

AtW

Lord...

Det er du som påstår utsagnet er korrekt. Dvs påsto, det virker som du har tatt innover deg at det er et dustete utsagn.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

AtW

Lord...

Det er du som påstår utsagnet er korrekt. Dvs påsto, det virker som du har tatt innover deg at det er et dustete utsagn.

AtW

Det er sånn gjentakende feil jeg gjør, jeg forventer at de som leser faktisk har intelligens og refleksjonsevne.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke i dannet selskap og møblerte hjem, men de fleste av oss fortjener det.

Hvem - spør du kanskje. Alle som er i stand til å tenke at en kvinne kan selv være skyld i en voldtekt. Alle som synes det er naturlig at kvinner er engstelige når de går hjem om kvelden. I Oslo i 2016! Fy faen!

Kan du underbygge denne påstanden med fakta?
Lenke til kommentar

Menn har større risiko for å bli utsatt for noe kriminelt enn kvinner. Hvis kvinner føler større redsel enn menn, er det derfor ikke rasjonelt begrunnet, men fordi kvinner generelt er mer redde og engstelige. Når årsaken ligger hos kvinnen selv, er det ikke riktig å legge ansvaret på samfunnet.

Det er ingen som hevder at kvinner har har ansvaret for voldtekt. Jeg antar at alle egentlig skjønner det, og at slike påstander skyldes intellektuell uærlighet. Det tilfører ikke debatten noe å bevisst misrepresentere andres meninger.

Alle har ansvar for egen adferd. Det er noe menn alltid har forholdt seg til. Det spesielle er at menn tradisjonelt også har hatt ansvaret for kvinner. I moderne samfunn med likestilling, må kvinner gjøre sine valg like fritt og selvstendig som menn, og dermed også være ansvarlige for dem. Men her er det et misforhold som hindrer full likestilling i samfunnet, siden menn fremdeles forventes å beskytte og ta ansvar for kvinnen, mens hun styrer sine valg selv. Det går ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...