ATWindsor Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 I artikkelen er ikke menn nevnt med et eneste ord, mens du klarer å vri det om til mannshat. Hva med å dempe offertankegangen litt? AtW 4 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jo, jeg gjorde det. Nei, det gjorde du så visst ikke. Da må du bla bakover. Eventuelt om du spurte meg tilnærmet likt spørsmål i en annen tråd, så har jeg svart på det. Det jeg sa da var at jeg ikke visste hvem hun var og derfor ikke kunne svare konkret på det. At hun skapte begrepet betyr ikke at hun nødvendigvis er del av det. De fleste som nå refereres til, eller refererer til seg selv som "tredjebølge", var ikke født i 1992. Jeg ser ikke nødvendigheten av å kategorisere alle enkeltpersoner du måtte komme opp med. Jeg kjenner ingen av dem godt nok. 2 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Da må du bla bakover. Eventuelt om du spurte meg tilnærmet likt spørsmål i en annen tråd, så har jeg svart på det. Det jeg sa da var at jeg ikke visste hvem hun var og derfor ikke kunne svare konkret på det. At hun skapte begrepet betyr ikke at hun nødvendigvis er del av det. De fleste som nå refereres til, eller refererer til seg selv som "tredjebølge", var ikke født i 1992. Jeg ser ikke nødvendigheten av å kategorisere alle enkeltpersoner du måtte komme opp med. Jeg kjenner ingen av dem godt nok. Emma Watson har du vel hørt om? Hun spilte i Harry Potter. Du sier at tredjebølges feminister hater menn og er fascister. Jeg har gitt deg et par veldig kjente eksempler, og da forventer jeg jo at du skal klare å vise meg at de hater menn og er fascister. Med mindre det bare er hot air fra din side, kanskje? 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Emma Watson. Den styrtrike skuespilleren som mener at menn skal stille opp for henne som kvinne som noen slaver. Ja hun hater definitivt menn. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Emma Watson. Den styrtrike skuespilleren som mener at menn skal stille opp for henne som kvinne som noen slaver. Ja hun hater definitivt menn.Alle menn? De fleste menn? Noe menn? Kilde som støtter påstanden din? 2 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Emma Watson. Den styrtrike skuespilleren som mener at menn skal stille opp for henne som kvinne som noen slaver. Ja hun hater definitivt menn.Alle menn? De fleste menn? Noe menn? Kilde som støtter påstanden din? Ja alle menn.HeForShe... 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Pupper er ikke noe seksuelt organ. Pupper er skapt for å holde liv i ungen til de kan spise selv. Edit: at de er fine å se på og leke med er vel bare en fin bonus. Det er en diger missforståelse at kvinner har bryster for å mate unger. kvinner har melkekjertler for å mate unger. Brystene i seg selv er til for å tiltrekke seg menn. Wow! Du vet noe historikere og vitenskapsmenn ikke blir enige om?? TELL ME MORE /s http://www.livescience.com/32745-why-do-women-have-breasts.html ''But no one can confirm an answer as to why women are the only apes with sizable chests .'' Nei, vutenskapen kan ikke, ene og alene fordi den har noen ekstremt rigide krav for å anse noe som bevist. Men la oss se på fakta. Trenger en pupper for å amme? Nei. Digger de fleste heterofile menn i verden kvinners pupper? Ja. Har andre pattedyr pupper sånn hele livet i kjønnsmoden alder? Nei. Med andre ord, finnes det noen som helst annen logisk grunn for kvinner å ha pupper enn at menn digger pupper og dermed blir enkle å ha med å gjøre? Strengt tatt burde pupper fått fredsprisen! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Var det vinden jeg hørte? For jeg mener å tro at jeg skrev at jeg ikke svarer på slike innlegg lenger da det er så off topic og dumt å diskutere noe som ikke er vitenskapelig bevist enda at jeg ikke gidder å diskutere det her. Endret 30. august 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Nei, burde jeg? Du mener Walker hater menn fordi hun er opptatt av effekten av at at en dommer som er anklaget for seksuell trakassering av en kvinne blir valgt til høyesterett, mens kjæresten er mer opptatt av effekten av at en svart dommer blir valgt til høyesterett. Angående voldtekt så er du mer opptatt av at muslimer voldtar enn at menn voldtar. Hvis Walker hater menn på grunn av dette, så hater du muslimer, ja? Han, som mann, ser muligheter for begge kjønn. Hun som feminist går inn i et rabiat sinne og stiller ultimatum basert på en tanke om at menn hater kvinner og utelukkende ser på kvinner som noe som skal seksuelt besudles. Men nei, jeg hater ikke muslimer, men jeg tar avstand fra islam og alle som er dumme nok til å gi seg hen til islam. Akkurat som jeg gjør med kristne, jøder, katolikker og andre mindre oppegående individer. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Han, som mann, ser muligheter for begge kjønn. Hun som feminist går inn i et rabiat sinne og stiller ultimatum basert på en tanke om at menn hater kvinner og utelukkende ser på kvinner som noe som skal seksuelt besudles. Men nei, jeg hater ikke muslimer, men jeg tar avstand fra islam og alle som er dumme nok til å gi seg hen til islam. Akkurat som jeg gjør med kristne, jøder, katolikker og andre mindre oppegående individer. Du, som hva nå enn du er, fokuserer på muslimer og islam. Andre fokuserer på flere ting. Ergo hater du muslimer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Mange refererer til dem nå som tredjebølge feminister. Hvite, middelklassejenter som kjemper "kampen" i ekkokamre på internett. Og som i realiteten aldri har vært diskriminert på grunn av kjønn - snarere tvert imot. Hvite unge jenter i vesten i dag er mer privilegerte enn menn. Noe som er morsomt, da "hvit [middelklasse] er nettopp kritikken rettet mot second wave, ikke third wave. Men, det viser bare nok en gang at du ikke vet hva du kritiserer. Forresten, du svarte ikke. Emma Watson. Hater hun menn? Er hun fascist? Emma... En deilig liten sak som er mer enn innafor på eksteriøret. Men hun er jo ravende gal stakkars. Blir vel sånn av å aldri få lov å ha en normal barndom og ungdom. Så nei, hadde ikke tatt i dama med ildtang. Så neida, hun hater ikke menn, men hun mangler jo totalt livserfaring og gangsyn. Så derfor har adoptert feminismen sitt hat mot menn og kjønnsfascistiske tilnærming til menn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Var det vinden jeg hørte? For jeg mener å tro at jeg skrev at jeg ikke svarer på slike innlegg lenger da det er så off topic og dumt å diskutere noe som ikke er vitenskapelig bevist enda at jeg ikke gidder å diskutere det her. Ikke skyt meg for å ikke ha kommet så langt i tråden... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Han, som mann, ser muligheter for begge kjønn. Hun som feminist går inn i et rabiat sinne og stiller ultimatum basert på en tanke om at menn hater kvinner og utelukkende ser på kvinner som noe som skal seksuelt besudles. Men nei, jeg hater ikke muslimer, men jeg tar avstand fra islam og alle som er dumme nok til å gi seg hen til islam. Akkurat som jeg gjør med kristne, jøder, katolikker og andre mindre oppegående individer. Du, som hva nå enn du er, fokuserer på muslimer og islam. Andre fokuserer på flere ting. Ergo hater du muslimer. Stemmer, stemmer, stemmer. Fokus på kristendom, jødedom osv er jo ikke flere ting. Det er jo også islam! Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Og Walker er opptatt av andre ting enn kjønn. Jesus Christ, det er jo halve poenget med third wave. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Og Walker er opptatt av andre ting enn kjønn. Jesus Christ, det er jo halve poenget med third wave. Nei det er hun ikke. Hun er, i den fasen av livet sitt, like steike gal og sprø som alle andre feminister. Menn hater kvinner og kvinner er offer, alltid! Og det er da ene og alene det faktum at menn har pikk som gjør at menn automatisk trakasserer kvinner. Feminister, kjønnskampens variant av islamister. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Slike påstander er det ikke noe poeng å svare på, lykke til videre. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Var det vinden jeg hørte? For jeg mener å tro at jeg skrev at jeg ikke svarer på slike innlegg lenger da det er så off topic og dumt å diskutere noe som ikke er vitenskapelig bevist enda at jeg ikke gidder å diskutere det her. Ikke skyt meg for å ikke ha kommet så langt i tråden... Ingen skyting Ble bare litt irritert da jeg har sagt akkurat det samme tidligere i tråden til en annen bruker. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 1. Gå inn på Facebook. 2. Åpne messenger. 3. Klikk på GIF. 4. Søk på henholdsvis "men" eller "women". Noen utvalgte treff for menn: "Since the beginning of time, men have been idiots", "Men are idiots", "Kill all men" og "I hate men". Noen utvalgte treff for kvinner: "We can do it!", "Who run the world? Girls!", "I am a free woman!" og "I can do anything I want!" Er det greit å latterliggjøre, demonisere og hate så lenge mottakergruppen er menn? Ifølge feminister så er det ok, men for dem er det også ok å demonisere kvinner som sier imot dem, de er såkalte "gendertraders". Nå er det ikke akkurat god data du har samlet da, så kanskje du bør tenke litt på at de som søker etter gifs av menn har et litt negativt utgangspunkt. En del av feminismen er å ødelegge for menn og undertrykke menn. En del av zeebra er å sammendra et emne til noe primitivt nok til å kunne tale for sin egen vrangforestilling. Militante og sinte mannshatende feminister du finner på Youtube er ikke et supersett av ordet eller beskrivelsen feminist. De blir ikke utfordret på sine meninger av sine medsøstre/brødre noe særlig heller. Det blir jeg sikkert, men det er lett å finne kvinnehat på nett også, hva forteller dette oss? AtW https://en.wikipedia.org/wiki/R_v_Elliott ^ Å bli fengslet bak lås og slå i 3 år fordi du er uenig med en feminist og så få 100k AUD i bot forteller ingenting altså? Er ikke interessert i å se denne dritten komme til Norge også. http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/nottinghamshire-police-to-record-misogyny-and-harassment-against-women-as-hate-crimes-a7134306.html ^ Beste artikkelen jeg jeg lest på lenge. Vedkommende ble ikke fengslet såvidt jeg kunne se fra artikkelen, og ble heller ikke dømt? Kunne ikke se noe om denne boten heller? Og saken er kanadisk virker det som, hvor kommer AUD inn i bildet? AtW Tim Hunt Lauren Southern (Heldigvis en bra slutt) Og det finnes mange eksempler hvor folk mister jobben sin ved krittik av 3rd wave. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det finnes tonnevis av eksempler på at folk mister jobben av å si dustete ting. Mener jeg det er riktig? Ofte ikke. Men jeg ser ikke hvordan dustete ting som omhandler feminisme er noe nevneverdig annerledes enn andre dustete ting. AtW 2 Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det finnes tonnevis av eksempler på at folk mister jobben av å si dustete ting. Mener jeg det er riktig? Ofte ikke. Men jeg ser ikke hvordan dustete ting som omhandler feminisme er noe nevneverdig annerledes enn andre dustete ting. AtW Sist noen mistet jobben for å kritisere en politisk ideologi eller komme med en s.k. politisk ukorrekt mening/ vits var under komunismen i Soviet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå