Gib Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Jakter på ny tv, er et vanedyr så det blir nok Samsung, men jeg stusser på at 9 serien til Samsung er billigere enn 7 og 8 serien i samme kategori er billigst? Er det noe jeg overser her? Bare så det er sagt, tv er ikke mitt sterkeste felt http://www.elkjop.no/INTERSHOP/web/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductCompare-Start?products=UE65KS9005XXE@store-elkjop|UE65KS7005XXE@store-elkjop|UE65KS8005XXE@store-elkjop Noe annet jeg lurer på, er det ikke mulig å få 9 serien med SUHD uten "kurving"? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Det er priskrig mellom kjedene som fører til at 9-serien er billigst. Det er fullt mulig å få 9-seriens bildekvalitet i flat modell, det er KS8005. Lenke til kommentar
Gib Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Hadde vel en mistanke om det siden jeg ikke kunne finne noe åpenbare forskjeller, er bare uvanlig at 9 serien koster mindre enn 8 serien. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Har selv stusset på dette. Venter på 7-8 serien på tilbud. Har hvert fristet til å slå an på 9 serien flere ganger men pga kurvet ble det ikke til det. Endret 23. august 2016 av Stian2345 2 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Dersom man skal ha 9-serien, så er det 9500 man bør gå for. Da får man FALD (Full-array local dimming) med på kjøpet, og ikke bare Edge LED som suger balle om man i hele tatt bryr seg om sortnivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå