AfterGlow Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 MIT-forskere bygger mobiler ved å legge komponentene i en «tørketrommel».Her setter mobilen sammen seg selv Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Blir tøft når man skal dra igang en produksjonstrommel med et par hundre femtoms skjermer... 1 Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Blir tøft når man skal dra igang en produksjonstrommel med et par hundre femtoms skjermer... Gjerne på 10000rpm :-) Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Jo mer jeg tenker over dette jo mer idiotisk blir det. Her skal man liksom installere masse nye komponenter uten funksjon i det ferdige produktet for å spare seg fire løft med en robot uten å tenke på at de komponentene også må installeres, antagelig minst fire løft med robot per "del". Jeg hadde aldri turt å innrømme at jeg hadde tenkt seriøst på denne ideen om jeg hadde gått på en såpass prestisjetung skole som MIT. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Vært fint med en slik mobil ja, ferdig oppskrapet rett fra fabrikk Lenke til kommentar
Timster Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Sikker på at de bare har kjørt videoen i revers ass.... 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 er det noen garanti på at tiden man bruker på å asemble pr telefon? det kan jo gå dobbel så lang tid på bare tilfeldigheter. Dette må være aprilsnarr midt i august. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Vært fint med en slik mobil ja, ferdig oppskrapet rett fra fabrikk Også hvis du leser hele artikkelen så ser du at det ikke skjer, antar at viljen til å lese var liten siden du kommer med en sånn kommentar. Likte forøvrig overskriften, aldri sett bedre norsk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Vanligvis er jeg veldig for kreativitet, men dette tar kaka. Like "genialt" som tørkepapirholderhatten for de dagene en har influensa Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Vært fint med en slik mobil ja, ferdig oppskrapet rett fra fabrikk Også hvis du leser hele artikkelen så ser du at det ikke skjer, antar at viljen til å lese var liten siden du kommer med en sånn kommentar. Likte forøvrig overskriften, aldri sett bedre norsk. All den tid komponentene ikke også er belagt med skum så vil der bli striper når man drar igang en trommel i størrelse som monner... Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Sorry, helt på tryne egentlig. Ser ikke nytten. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Vært fint med en slik mobil ja, ferdig oppskrapet rett fra fabrikk Også hvis du leser hele artikkelen så ser du at det ikke skjer, antar at viljen til å lese var liten siden du kommer med en sånn kommentar. Likte forøvrig overskriften, aldri sett bedre norsk. Satt å venta på at en eller annen kom til å henge seg opp i det. Jo jeg leste faktisk hele artikkelen, men det hjelper vel lite at trommelen er skumbelagt når delene ligger å gnir mot hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg