Kyrre S. Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 ... Du spiller i 1080x1920 oppløsning? Er det ikke plagsomt å vri skjermen til Portrait? Lenke til kommentar
Mammus Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Denne videoen er veldig bra Is It Time To Upgrade Your Core i5 2500K? Fikk du sett videoen? Her snakkes det om overklokking og/eller raskere minne i forhold til å kjøpe helt nytt. God mulighet for at du også kan overklokke din 2500K til 4,6GHz med den gode kjøleren du har Du spiller i 1080x1920 oppløsning? Du kan også overklokke GTX 970 hvis du trenger mer ytelse, eventuelt kjøpe ett til og sette det i SLI. Brukt får du fra ca 1500kr. 970 SLI ligger veldig nærme GTX 1070 i ytelse Ja, og det var veldig spennende. Selv har jeg ikke prøvd å overklokke før, så for meg som "førskegangsklokker" så kommer jeg nok til å gå forsiktig frem. Men veldig spennende å se hvor mye du kan få ved å kjøpe raskere ram og overklokke CPU Lenke til kommentar
PatosB300 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Ja, og det var veldig spennende. Selv har jeg ikke prøvd å overklokke før, så for meg som "førskegangsklokker" så kommer jeg nok til å gå forsiktig frem. Men veldig spennende å se hvor mye du kan få ved å kjøpe raskere ram og overklokke CPU Ja, ikkje sant Eg har faktisk nesten samme oppsett som deg (men har fremdeles gtx 570 ;-) og har til nå ikkje hatt behov for å overklokke 2500K Eg spiller ikkje så mye for tiden, men når Battlefield 1 kommer så blir eg nok nødt til å overklokke cpu og oppgradere gpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå