Gå til innhold

[Løst] Oppgraderingspakke på gammel PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne videoen er veldig bra :)

Is It Time To Upgrade Your Core i5 2500K?

Fikk du sett videoen? Her snakkes det om overklokking og/eller raskere minne i forhold til å kjøpe helt nytt.

God mulighet for at du også kan overklokke din 2500K til 4,6GHz med den gode kjøleren du har  :)

Du spiller i 1080x1920 oppløsning?

Du kan også overklokke GTX 970 hvis du trenger mer ytelse, eventuelt kjøpe ett til og sette det i SLI. Brukt får du fra ca 1500kr.

970 SLI ligger veldig nærme GTX 1070 i ytelse  :)

Ja, og det var veldig spennende. Selv har jeg ikke prøvd å overklokke før, så for meg som "førskegangsklokker" så kommer jeg nok til å gå forsiktig frem. Men veldig spennende å se hvor mye du kan få ved å kjøpe raskere ram og overklokke CPU :thumbs:

Lenke til kommentar

Ja, og det var veldig spennende. Selv har jeg ikke prøvd å overklokke før, så for meg som "førskegangsklokker" så kommer jeg nok til å gå forsiktig frem. Men veldig spennende å se hvor mye du kan få ved å kjøpe raskere ram og overklokke CPU :thumbs:

Ja, ikkje sant  :)

Eg har faktisk nesten samme oppsett som deg (men har fremdeles gtx 570 ;-) og har til nå ikkje hatt behov for å overklokke 2500K :)

Eg spiller ikkje så mye for tiden, men når Battlefield 1 kommer så blir eg nok nødt til å overklokke cpu og oppgradere gpu  ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...