AMPFILER Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hei dere! nå sitter jeg på skolen å jeg skal prøve å sende net send uten att dem jeg sender den til ser att den kommer fra mitt data navn. finnes det andre tjenester? slå av datan over nettverket for eksempel? Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Eh... nå er det jo ellers mot forum-reglene å be om hjelp til fantestreker over datanett, er det ikke? Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hei dere! nå sitter jeg på skolen å jeg skal prøve å sende net send uten att dem jeg sender den til ser att den kommer fra mitt data navn. finnes det andre tjenester? slå av datan over nettverket for eksempel? bare skriv slik i cmd vinduet: net stop messenger da fungerer det fint ja Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Hva er det som er fantestreker med å snakke med folk over net send a? Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ah, my bad. Trodde du lette etter måter å stenge andre maskiner på. Det er ikke noe galt i seg selv å bruke net send til beskjeder. Det lå faktisk et gui til net send i Windows 98. Windows Popup hette det. Uansett, å stoppe messenger-tjenesten er ufattelig smart, da man gjerne unngår irriterende reklame fra spamguruene i florida. De har lenge brukt dette som markedsføringsmetode. Alle som har glemt firewallen på fast-ip har vel fått reklamen fra popup-stopper? Meningen med tjenesten er dog ikke chat. Det er meningen at nettverksadmin skal kunne gi beskjeder til brukerene. Det blir også sendt ut automatisk beskjed når serverene går ned for reboot eller annet vedlikehold. Sånn sett kan det være bra å ha den aktiv. Så, om du er i et administrert nett, la den være på. Hvis ikke, dump den. Det går forresten ikke an å skjule maskinnavnet i net send. Det er heller ingen andre tjenester jeg vet om som tillater cloaked avsender. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ehem jeg har jo et program på HDD en plass der man kan velge navnet på pc'en som sender og dermed kan man sende masse kødde meldinger til de andre og de klikker på en annen person!! Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Finnes den noe annen måte da? en annen måte å sende meldinger over nette? Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ja mIRC.. du legger bare opp en server så kan du chatte Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 jeg får ikke innstallert noen ting på denna datan jeg sitter på skolen. så mirc er ikke aktuelt. noen andre måter? Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 En java irc-klient kanskje? Prøv www.mirc.no ellernoe. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 da er nesten det eneste muligheten net send ... du må skrive net help så ser du der fra hva du skal skrive.. det er noe slik net send (ip) <meldingen din> Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 fra programmet gfi languard kan du sende anonyme meldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå