Ausekar Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Hei! Lurte på om noen hadde en mening på hvor mye jeg kunne få solgt pcen min for. Er snakk om en ASUS G750JH (4059 elns om jeg ikke husker feil). Uansett: den er dessverre rundt 2.5 år gammel. Brukt stort sett til skole (som har blitt litt tungt å slitsomt). Ble kjøpt fordi jeg skulle flytte utenlands, å kunne ikke ta med stasjonære. Reiste hjem etter 2 mnd, så etter den tiden har den nesten ikke vert brukt til gaming heller (utenom en gang iblandt på LAN å slik). Specs: Gtx 780M (4gb) i7-4700HQ 256SSD 32GB RAM 750GB HDD Har tidligere sett på om det var mulig å få solgt den til en 9000-ish, men er usikker selv. Mener å huske at nyprisen var mellom 18k-20k en plass. (Btw, om noen er interresert så bare send meg en PM. Pris er uansett ikke satt så) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Tror desvere det er vanskelig å selge den til 9000 kr. Tror du må mellom 6000-7000 kanskje. Problemet er skjermkortet er for utdatert, så er kun resten som er ok i dag. Men fleste som kjøper slik maskin kjøper det til gaming. Da vil multicom maskin gi mye mere for pengene. Denne er kanskje ok til videoredigering og virtulisering. Gaming finnes det bedre laptoper til rundt 12 000 kr. Ut ifra denne virker det vanskelig å åpne maskinen og bytte skjermkort. Så lykke til. Endret 24. august 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Ausekar Skrevet 29. august 2016 Forfatter Del Skrevet 29. august 2016 Tror desvere det er vanskelig å selge den til 9000 kr. Tror du må mellom 6000-7000 kanskje. Problemet er skjermkortet er for utdatert, så er kun resten som er ok i dag. Men fleste som kjøper slik maskin kjøper det til gaming. Da vil multicom maskin gi mye mere for pengene. Denne er kanskje ok til videoredigering og virtulisering. Gaming finnes det bedre laptoper til rundt 12 000 kr. Ut ifra denne virker det vanskelig å åpne maskinen og bytte skjermkort. Så lykke til. Den er grei :-) Uansett, takk for svar ;-) Får se hvordan det går. Må uansett bort til fordel for noe mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå