Idk... stuff and shit Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 hei, jeg er en 14 år gammel gutt som vil farge håret grått. jeg er veldig ny til dette. har ikke så mye mer detaljer en det. uansett jeg vil vite om dere har noen tips til meg, skal jeg farge det hos frisør? er det permanent? sånne ting... tusen takk for all tips, alt hjelper Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Fargen er permanent ja, men nytt hå vokser ut med din originale farge. Skal du ha tilbake fargen du har nå må du farge det igjen. Frisør er best ja, hjemmefarging kan ha litt variabelt resultat. Men, grått? Vil du egentlig det? Vet det er sånn smått inn, men grått en uansett en ganske spesiell farge. Lenke til kommentar
Idk... stuff and shit Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Men, grått? Vil du egentlig det? Vet det er sånn smått inn, men grått en uansett en ganske spesiell farge. jeg vil ha en farge som ikke er sånn "sterk" hvis du skjønner, jeg vil ha noe som er litt sånn "sudtle" jeg er open til og ta en annen farge Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Hvilken gråfarge har du tenkt på? Kanskje poste ett bilde av noen som har noe slikt du er ute etter? Grått er jo ikke en sterk farge, men kan fort trekke mer oppmerksomhet enn vanlige hårfarger. Lenke til kommentar
Idk... stuff and shit Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Hvilken gråfarge har du tenkt på? Kanskje poste ett bilde av noen som har noe slikt du er ute etter? Grått er jo ikke en sterk farge, men kan fort trekke mer oppmerksomhet enn vanlige hårfarger. Noe som dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå